Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Dus zou ik eerder voor een nieuwer model van nokia gaan.
Je moet het natuurlijk helemaal zelf beslissen
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Ik zou het persoonlijk wel doen ja.
Nadelen Sony:
Geen ringtones,logos etc. Flauwe spelletjes beetje korte standby tijd.
Voordeel Sony
Niet de hele wereld loopt ermee, licht, klein, WAP is leuk
IK ben er erg tevreden mee!
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
uh.. daar ben ik het niet mee eens.. wap zuigt en is traag en duur..Op donderdag 20 december 2001 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb de Sony Z5, een vriend van me de 3310. En hij is toch wel een toefje jaloers
Ik zou het persoonlijk wel doen ja.
Nadelen Sony:
Geen ringtones,logos etc. Flauwe spelletjes beetje korte standby tijd.
Voordeel Sony
Niet de hele wereld loopt ermee, licht, klein, WAP is leukLeuke menusctructuur.
IK ben er erg tevreden mee!
Ach WAP is idd traag. Duur? baas betaalt de rekening duzzzz.Op donderdag 20 december 2001 16:25 schreef Goten het volgende:
[..]
uh.. daar ben ik het niet mee eens.. wap zuigt en is traag en duur..
Maar leuk is alles wat "nieuw" is enz. En gewoon in Barcelona op je hotelkamer ff het nieuws etc checken vind ik wel een leuke toepassing.
Je bent technonerd of niet he?
Ik kan niet wachten op I-mode deze lente
ah als de baas betaald is het idd leukOp donderdag 20 december 2001 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach WAP is idd traag. Duur? baas betaalt de rekening duzzzz.
Maar leuk is alles wat "nieuw" is enz. En gewoon in Barcelona op je hotelkamer ff het nieuws etc checken vind ik wel een leuke toepassing.
Je bent technonerd of niet he?
Ik kan niet wachten op I-mode deze lente
Verwijderd
Niet de hele wereld loopt ermee, licht, klein, WAP is leuk Leuke menusctructuur."
Dat niet de hele wereld ermee loopt is juist een nadeel; er worden voor sony namelijk bijna geen immitatie accesoires gemaakt. En Nokia is gewoon de wereld standaard. Waarom zou iemand anders van zijn Sony afwillen?
Dus ff doorsparen joh!
Verwijderd
Ik zou elke dag m'n 3310 of 3210 tegen een Z5 ruilen ...
Verwijderd
Iedereen loopt er tegenwoordig mee!! ( Vooral de 3310's
Die sony is een leuk telefoontje, ik heb gister ook zitten twijfelen of ik hem zou kopen, maar ik hebt toch maar de Samsung 220 genomen....
Maar DOEN zou ik zeggen!!!
Ik schreef dat, maar goed.Op donderdag 20 december 2001 23:36 schreef noki_JA het volgende:
Goten schreef: "Voordeel Sony
Niet de hele wereld loopt ermee, licht, klein, WAP is leuk Leuke menusctructuur."
Dat niet de hele wereld ermee loopt is juist een nadeel; er worden voor sony namelijk bijna geen immitatie accesoires gemaakt. En Nokia is gewoon de wereld standaard. Waarom zou iemand anders van zijn Sony afwillen?
Dus ff doorsparen joh!
Ja dat is wel zo dat er geen imitatiemeuk voor is, maar ja in hoeverre wil je een teletubbie-frontje erop?
En Nokia is natuurlijk niet de wereldstandaard
Ze hebben een groot aandeel dat is waar.
Ik vind mijn Sony gewoon veel cooler dan die hele standaard 3xxx serie van Nokia.
Waarom krijg je die gratis bij een abo en moet je voor die van mij nog bijbetalen? Omdat die Nokia "de wereldstandaard" is?
Nee omdat die Sony een geavanceerder toestel is!
Kijk had ie nou een 6210 ofzo, dan is de keuze al veel moeilijker, maar zo'n kiddiephone heeft mijn neefje ook.
die z5 is specialer, hijs van sony, hij is mooier, fijner, lichter enz. enz.
3310 is uit de tijd
en inderdaad, die sony is veel geavanceerder
maar in DIT geval is de Sony gewoon beter, mooier, lichter en leuker.
Verwijderd
Precies, die 3310 is een speeltje een toestel voor kinderen de sony een zakelijk toestel. Ik zou ook voor de Sony gaan!!Op vrijdag 21 december 2001 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
..................
En Nokia is natuurlijk niet de wereldstandaard
Ze hebben een groot aandeel dat is waar.
Ik vind mijn Sony gewoon veel cooler dan die hele standaard 3xxx serie van Nokia.
Waarom krijg je die gratis bij een abo en moet je voor die van mij nog bijbetalen? Omdat die Nokia "de wereldstandaard" is?
Nee omdat die Sony een geavanceerder toestel is!
Kijk had ie nou een 6210 ofzo, dan is de keuze al veel moeilijker, maar zo'n kiddiephone heeft mijn neefje ook.