|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
't is een 'ongefundamenteerde onzin' spuier.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
die gast roelt!
ik ben zelf ook een speed-junkie, vandaar
I wish I had a cool signature like everybody else
Tuf-Puf lekker bannen....
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Iedere topic over cracks of hacks wordt meteen dichtgegooid. Deze vent zet ook aan tot het vernielen van andermans bezit.
Closen en bannen aub
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Andere mensen vragen hoe lang ze junior zijn, en daar wordt nooit om een ban gevraagd. EN dat hij iedereen op de kast krijgt, is gewoon jullie eigen schuld. Zijn topics ontaarden inderdaad in scheldpartijen, maar daar zie ik wel twee schuldige partijen.
- Hij opent nieuwe threads om reclame te maken voor z'n site (Waarop hij huilt hoe onrechtvaardig het wel niet is als hij met 180 km/uur geflitst wordt. Och och, wat is het leven toch zwaar). Lijkt me niet oke.Dt hij een topic opent zonder titel wijd ik aan zijn junior status
- Hij lokt flames uit om z'n site te promoten en geeft dat zelf ook toe.
- Hij zet aan tot vernielen van andermans apparatuurlevert lekker veel hits op mijn site op, een paar provocerende opmerkingen op dit forum. Zijn mijn adverteerders weer blij mee en mijn portemonnee ook. Bedankt Twiekers! Redactie, hangslotje!!!
Ik ben niet direct voor bannen, maar een waarschuwing lijkt me wel op zijn plaats.Het moet afgelopen zijn met die gekte. Zet de controleur in de zeik, sloop flitspalen en trap in dat gaspedaal. Snelheidsbeperking is vrijheidsberoving
Verwijderd
Verder ben ik het met biobak eens dat hij een waarschuwing moet krijgen (heeft ie er toevallig al één of meerdere??).
Enne Revolution: op de een of andere manier vraagt die gast met zijn topics en de relpy's daarop gewoon om een scheldpartij over en weer tussen pro- en anti-hardrijders.
Als het nou eens een beschaafde discussie was, maar nee. Vind je dat nou echt leuk om te lezen??
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
oprotten met die tuf-tuf club.
Verwijderd
laat hem op het mercedes forum gaan flamen ofzow!
btw.. JIJ bent imho degene die steeds aan het flamen is met hem..
maargoed... in het volgende topic dat jij start over je vriendinnetjes of over SEX zal je het wel horen...
ik word hier toch echt gek van hoor..
Have a wheelie good weekend!
Hmz, dit klinkt als een bedreiging. Het gaat lekker de laatste tijd op GoT.maargoed... in het volgende topic dat jij start over je vriendinnetjes of over SEX zal je het wel horen...
Btw: Nunspeet??? Tsjemig ...
problemen mee ? mooi zo..
nee ik uit geen dreigementen.. ik zeg alleen dat razor zelf al een zooi leipe topics heeft gestart en dat toen ook alle bezoekers hem uitscholden/uitlachten..
en ik vind gewoon dat dat moet kunnen.. niet alle topics hoeven voor iedereen leuk te zijn... (ik bedoel.. ik wordt ook helemaal gek van al die voetbal zooi... vinnik namelijk een kutsport.. ga ik toch ook niet schelden van: flikker op met je kutvoetbal.. tweakers is voor Computers.... nee ik lees gewoon topics die mij wel interesseren..)
dus ik snap jullie probleem niet.. het valt me namelijk wel op dat razor in bijna elk topic van TTC gewoon op TTC zelf aan het schelden ipv iets nuttigs bij te dragen over het topic.. en dat vinnik ZIELIG
daarom reageer ik hier ook op.. ik vind persoonlijk dat TTC een grappige site heeft en verder nix verkeerds doet.. ook vind ik dat TTC alle recht heeft om hier over zijn site te babbelen met gelijkgestemden ZONDER dat er mensen gaan lopen Flamen.. als je het niet leuk vind, lees het dan niet..
maar TTC Bannen of zelfs Dood Wensen gaat wel ERG ver toch ? of niet ?
denk er maar es over.. dan krijg ik wel een zinnig antwoord terug...
hm.. vind ik persoonlijk nergens op slaan.. hij start een topic over het gevaar van flitsen en meteen valt de hele goe-gemeente over hem heen... terwijl hij verder NIX gezegd heeft... snap dus niet waar dit over gaat...Enne Revolution: op de een of andere manier vraagt die gast met zijn topics en de relpy's daarop gewoon om een scheldpartij over en weer tussen pro- en anti-hardrijders.
Als het nou eens een beschaafde discussie was, maar nee. Vind je dat nou echt leuk om te lezen??
wildhagen, ik weet toevallig van jou dat je hier al ERG lang komt, maar dit had ik toch niet verwacht.... kom op zeg.. waar GAAT dit over... dit is toch niet serieus he ? zo ja dan ben je aardig ziek in je hoofd.. sorry, maar zo is het wel..wildhagen wrote:
Ach, ik hoop dat-ie zéér binnenkort dood is. Liefst op een voor hem zo pijnlijk mogelijke manier.
wat is dat voor soort ? iedereen met een auto ? iedereen die wel eens te hard rijd ? iedereen die baalt van flitsers ? iedereen die op dit forum komt ? iedereen die op dit moment serieus ook maar iets om deze hele discussie geeft ?
zeg het maar!
Dat flamen hoeft idd van mij ook niet zo, maar TTC is zijn site wel heel erg aan het promoten met onzinnige postings. De posting waar deze posting oorspronkelijk over ging, is reeds verwijderd. Zijn onzinige postings rieken ongelooflijk naar Spam en daar heeft 99% van alle GoT-ers nu eenmaal een hekel aan.ook vind ik dat TTC alle recht heeft om hier over zijn site te babbelen met gelijkgestemden ZONDER dat er mensen gaan lopen Flamen
Reacties die lijken op 'dood wensen' hoeven trouwens ook niet van mij. Misschien dat 'de harde kern' eens een paar dagen NIET naar GoT moet kijken om tot mentale rust te komen...
Dit slaat op het volgende: Dit sujet (meer kan ik er echt niet van maken, sorry) komt in ieder topic wat ook maar zijdelings hiermee te maken heeft zijn site promoten (ja, want daar gaat het om !). Tevens verdraait-ie de feiten, en doet die voor als de waarheid. Simpel voorbeeldje : Wagen A remt voor controle, Wagen B knalt er bovenop. Krijgt politie (of justitie of whatever) de schuld dat Wagen B te hard reed, en verongelukte.wildhagen, ik weet toevallig van jou dat je hier al ERG lang komt, maar dit had ik toch niet\ verwacht.... kom op zeg.. waar GAAT dit over... dit is toch niet serieus he ? zo ja dan ben je aardig ziek in je hoofd.. sorry, maar zo is het wel..
Nee. Hiermee bedoel ik 'mensen' die denken dat de wet niet voor hun geld, maar wel voor alle anderen om hen heen. Die dus maar menen dat andermans leven niet zo belangrijk is als dat van hun. Dat kan bijvoorbeeld tot uiting komen in de vorm van snelheidsovertredingen. Ik schaar dit onder een vorm van zinloos geweld.Wildhagen ? zijn Soort ? wat is dat voor soort ? iedereen met een auto ? iedereen die wel eens te hard rijd ? iedereen die baalt van flitsers ? iedereen die op dit forum komt ? iedereen die op dit moment serieus ook maar iets om deze hele discussie geeft ?
Daarnaast : en maar kankeren over te hoge belastingen, en inmiddels maar flitspalen en controle-auto's slopen, die dus van datzelfde belastinggeld worden betaald !!!! Dit is dus ook niet alleen hun eigen geld, maar het geld van iedere belastingbetaler ! Aangezien ook ik gewoon belasting betaal, heb ik net als ieder ander het recht om daar wat van te zeggen.
OW ja, ter uwer informatie, voordat daar weer over gezeken word : ja, ik heb mijn rijbewijs, rijdt zo'n 50.000 km per jaar, 125.000 in totaal nu. En nee, ik rijd nooit te hard. Mocht je dit niet geloven, jouw probleem, ik weet wel beter. (Nou ja, één keer te hard gereden en een bekeuring gehad. Klote, maar wel terecht, vind ik zelf).
Ik heb al vaak genoeg de gevolgen van te hard rijden gezien.
Virussen? Scan ze hier!
je hebt iig gelijk met dat promoten... dat gaat wel wat ver soms jah..
maar verder moet ik bekennen dat ik het niet met je eens ben..
ik heb sterk het idee dat TTC geen flitspalen molt, maar alleen foto's van gesloopte palen op zijn site heeft... ik vind dat btw wel funny plaatjes, maar ik weet ook wel dat het 'onze' centen zijn...
verder rijd ik ook wel eens hard, maar nooit TE hard (dus gevaarlijk rijden..)
dwz: ik rijd 140 als het RUSTIG is op de weg.. niet op de ring van a'dam in spits ofzo...
als ik aan het inhalen ben net zo, dan trap ik ff door, om ervoor te zorgen dat alle auto's die zich eventueel achter mij verzamelen ook weer doorstromen om filevorming te voorkomen...
als ik op zo'n moment geflitst word ben ik behoorlijk pissed, omdat ik op dat moment dacht dat het slim was om iets harder te rijden om bijvoorbeeld de doorstroming te bevorderen of omdat er toch geen hond op de weg is.. (4 uur snachts bijvoorbeeld)
maargoed.. wildhagen ik snap jou kritiek best, maar wil je alsjeblieft geen mensen gaan doodwensen ofzo ? want dat vind ik gewoon GROF en dat zijn deze discussies op zo'n forum niet waard...
ok. ik hoor het commentaar wel
Oké, ik wens geen enkel mens dood. Maar verder blijf ik bij mijn mening.maargoed.. wildhagen ik snap jou kritiek best, maar wil je alsjeblieft geen mensen gaan doodwensen ofzo ? want dat vind ik gewoon GROF en dat zijn deze discussies op zo'n forum niet waard...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Jij bent het dus duidelijk niet eens met de stellingen van TTC. Dat is jouw goed recht maar dat geeft jouw niet het recht om hem daarom uit te schelden. Iemand bannen omdat zijn mening je niet aanstaat gaat veel te ver. We leven in een democratie met vrije meningsuiting.
En helemaal
Als TTC gebanned word, dan moeten er meer leden hier gebanned worden!
Neeeeeee, da mag nie want software mag je niet kopieeren en mp3 sites zijn ook op het randje.
Schijnbaar is het wel ok om het slopen van flistpalen te promoten (kosten maar 100.000 per stuk volgens fut fut!!!), en daar erg trots op te zijn! (da's 1)
Bovendien is fut fut verre van rationeel, in de vorige topic heeft hij gezegd dat iemand pedofiele neigingen heeft omdat de ander iets vroeg over het uit een autowrak redden van een 5 jarig kind waar de moeder dood naast ligt? (da's 2)
En drie is ook al eerder gezegd (ban me for it), maar het is gewoon ranzige sitepromotie.
Topics als dit vragen om een flamewar! (eigenlijk 4)
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/001177.html
Ik
verkeerd smiley
Verwijderd
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Maarheeze???Misschien is internet toch niet zo anoniem als iedereen denkt.
Cock flavored soup mix