is het mogelijk om met IIS PHP pages en ASP pages tegelijk te laten werken in 1 website?
bv dat een forum PHP is
en nieuws ofzo ASP?
bv dat een forum PHP is
en nieuws ofzo ASP?
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
dus<% Response.write( "Hello " ); %><?php echo "world" ?> werkt niet?Op donderdag 20 december 2001 11:24 schreef jonggoud.nl het volgende:
Jawel hoor! dan moet je alleen wel nog PHP op de server zetten. Trouwens, je kan dus niet 1 pagina met PHP en ASP maken, dat werkt niet!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Hoe ga je de file dan noemen? .asp of .phpOp donderdag 20 december 2001 11:26 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
dus<% Response.write( "Hello " ); %><?php echo "world" ?> werkt niet?![]()
idd,Op donderdag 20 december 2001 11:28 schreef stfu het volgende:
[..]
Hoe ga je de file dan noemen? .asp of .php
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Nou.. als je het voor elkaar kunt krijgen dat nadat de asp parser de asp gedeelte heeft gedaan het door de php parser gehaald wordt zou het in principe moeten werkenOp donderdag 20 december 2001 11:37 schreef SilentSimon het volgende:
duh, php en asp op 1 pagina)
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Als je hem include door hem als webpagina op te vragen jah, maar normaal include() laad meteen de file in en krijg je dus hetzelfde effect als php in een asp te zetten (of andersom)Op donderdag 20 december 2001 11:46 schreef jonggoud.nl het volgende:
Een include moet misschien een mogelijkheid zijn.... Dus ASP includden in PHP of PHP in ASP
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Localhost, sweet localhost
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
die site kon ik al een jaar ofzo, dat was mn vraag ook helemaal nietOp donderdag 20 december 2001 13:13 schreef jonggoud.nl het volgende:
www.aspin.com moet genoeg zijn om heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel asp apps te vinden.
Ja hoor, je kan prima in je nieuwspagina.asp een link opnemen naar forum.phpOp donderdag 20 december 2001 11:23 schreef SilentSimon het volgende:
is het mogelijk om met IIS PHP pages en ASP pages tegelijk te laten werken in 1 website?
bv dat een forum PHP is
en nieuws ofzo ASP?
Exact expert nodig?