Toevoeging aan bepaalde secties in de PW

Pagina: 1
Acties:

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-03 11:30

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Hoi machtige adjes :P

Even een vraagje, het valt me op dat sommige (en ik heb het nu even over de sectie mobo's) secties in de PW een beetje erg onoverzichtelijk aan het worden zijn door het gigantische aanbod. Is het daarom mogelijk om bepaalde secties te scheiden en dan onderscheid te maken of het voor AMD CPU's is of voor Intel procs? Bijvoorbeed voor de mobo's is het bijna onmogelijk om alle typenummers uit elkaar te houden en als je op zoek bent naar een goedkoop bord voor een Intel proc wil je niet steeds bij elk goedkoop mobo moeten zoeken of ie voor een AMD of voor een Intel is. Misschien een extra kolom met de socket waarvoor ie is, of misschien gewoon heel de tabel in tweeen hakken? Dit kan dan voor mobo's, en misschien wel voor meerdere artikelen, maar deze vind ik het belangrijkste omdat deze een erg veel bezochte is en ook erg massaal aan het worden is.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
:?

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Op vrijdag 21 december 2001 13:20 schreef obsidian het volgende:
:?
Tsja, soms is er even niemand.

Ik weet dat Femme bezig was aan een uitbreiding waarbij je meer achtergrondinfo kon opvragen over de producten in de PW. Of dat samenging met subcategorieën weet ik niet.

Meldt het anders even als voorgestelde nieuwe feature in de Devtrack (http://devtrack.tweakers.net)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Weet ik wel. Maar even zorgen dat ie niet verdwijnt. :)