[ADSL] veel te hoge ping (300)

Pagina: 1
Acties:

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 21:19
Een goedemorgen

Zoals de titel al doet vermoeden heb ik (in mijn ogen) een veel te hoge ping bij spellen. Ik heb een ADSL-basic abbo en ik heb tijdens spellen rustig een ping van 300 (bv RTCW).
Een vriend van mij heeft precies hetzelfde pakket en heeft tijdens de spellen een ping van 40-50.(op dezelfde server)

Het vreemde is echter, dat als ik de server "Ping" ik lagere waarden krijg als hem. 40ms,40ms,30ms tegenover 45ms,40ms,50ms (dit zijn de replies die ik krijg tijdens het pingen naar de server vs die van die vriend naar de server (beide naar xs4all server)

Het downloaden geeft weinig problemen. Dat gaat gewoon goed.
Als ik speel, speel ik "schoon", dus geen andere downloads of dingen die gebruik maken van het I-net.

Eigenlijk is dus de vraag:
Wat kan ik allemaal doen om die ping naar beneden te krijgen?

plaats: Den Haag
rest: zie sig.

PS. De search werkt uitstekend, ik heb er echter geen passend antwoord door verkregen

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

Speel je ook counterstrike? Dan moet je ff in je console: net_graph 3 typen en dan kijken wat voor ping in ms er dan staat (rechtsonder in je beeld) Maar die ping die je ziet op je scherm in game kan ook verkeerd zijn.. anders moet je ff wat instellingen in je config aanpassen. Ik heb wel de goede maar ik ben nu niet thuis dus ik kan er ff niet bij.. Geef maar een reply als je ze wilt hebben dan kijk ik thuis wel ff..

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 21:19
Ik speel helaas geen CS, maar is zo'n funktie er misschien ook bij RTCW?

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

Naja ik heb nu casema dus ik speel dat spel nog niet.. Een vriend van me wel. Dat zal ik meteen wel ff navragen. Maar die verbinding instellingen van counterstrike moet je ook bij rtcw kunnen gebruiken.. Die vriend heeft nu met counterstrike en ADSL premium een ping van 10 ofzow... dit is me email en msn adres: de_joram@hotmail.com

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 15:33
Op donderdag 20 december 2001 11:39 schreef leeg_blikje het volgende:
Naja ik heb nu casema dus ik speel dat spel nog niet.. Een vriend van me wel. Dat zal ik meteen wel ff navragen. Maar die verbinding instellingen van counterstrike moet je ook bij rtcw kunnen gebruiken.. Die vriend heeft nu met counterstrike en ADSL premium een ping van 10 ofzow... dit is me email en msn adres: de_joram@hotmail.com
Zo, een ping van 10 :9~

* Upquark heeft nooit pings lager dan 150 :'(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:38
Op donderdag 20 december 2001 11:39 schreef leeg_blikje het volgende:
en ping van 10 ms??

lijkt me vrijwel onmogelijk over een internetverbinding....

Verwijderd

hehe dacht het niet.. Ik heb screenies gezien van mensen met adsl premium die een ping van 1 op hun beeld hebben te weten toveren.. Moet je maar eens op clanbase vragen aan 1 van de admins.. Pimp jr heet ie geloof ik!
Pagina: 1