Toon posts:

Internet forum fucked up

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is toch niet leuk meer, lijkt wel een topicflood. :( :( :(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 00:21

Floor-is

5.2

Misschien krijg ik hier wel shit door, maar ok.

Ik heb het volgende voorstel:
Als er een nieuw Forum kan komen over alle getpaid-2-surf gebeuren, is het internet forum hiervan verslost. Op dit moment zijn er nogal wat forums over deze onderwerpen en zo komen de "echte" internet vragen bijna niet meer aan bod.

Het is maar een voorstel, ik weet niet hoe Rick Jansen en Femme hier over denken... En het volgende probleem wordt dan natuurlijk wie de moderator moet worden aangezien er nogal veel over "fakesurf" programma's wordt gebabbeld en hoe je de beveiligingen kunt omzeilen.

Dat is mijn voorstel.
Itsme!

Bericht hierboven

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ja dat vind ik ook. Ik heb ook al es zo'n idee hier gepost maar dat vond niemand een goed idee. Het lijkt mij ook veel overzichtelijker.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hier ben ik ook voor. Ik vind het interessant om sommige get-paid4 topics te lezen, maar de laatste tijd is het echt te veel.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Palomar
  • Niet online
Kom op ADMINS.. plaats nu het paid-to-surf forum, het wordt steeds erger dr komt elke dag wel weer een nieuw PAID-2-SURF programma bij.. de 'andere' topics vallen niet eens meer op...

Verwijderd

Ik ben voor, het is een stuk overzichtelijker.

• BoneZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

het lijkt wel alsof het internet forum al iz omgedoopt tot het Get-paid-to surf forum :(

reality is for people with no imagination

Verwijderd

Ik wou het net gaan zeggen. Het is echt niet leuk meer. Ja kan de "echte" topics niet meer zien daar door.

Allemaal deleten. Als ze geld willen hebben ga ze maar een baan zoeken. :(

Verwijderd

Ik wou het net gaan zeggen. Het is echt niet leuk meer. Ja kan de "echte" topics niet meer zien daar door.

Allemaal deleten. Als ze geld willen hebben ga ze maar een baan zoeken. :(

• Mastermind
  • Laatst online: 17-01 10:57
Het Internet forum is nota bene net nieuw en dan moet die alweer gesplitst worden? Er wordt haast niets over internet zelf gepost, dus ik vind het niet nodig.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Misschien dat een apart forum over 'geld-zaken' (lekker algemeen) een optie is?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1