Naja zie het topic en kan je daarmee (van mxstream) met 2 pc's tegelijk een beetje normaal online gamen??
Dat hangt er serieus vanaf van WELK spel.Op donderdag 20 december 2001 10:59 schreef leeg_blikje het volgende:
Naja zie het topic en kan je daarmee (van mxstream) met 2 pc's tegelijk een beetje normaal online gamen??
Iets in de aard van quake/unreal/.... zal wel goed lukken.
Het ene spel heeft meer bandbreedte nodig om data te versturen dan het andere.
En hopen dat je ping niet veel boven 100ms zit
Ja hoor, ik weet dat hele studentenhuizen op een adsl abbo zitten (de rest van mijn Clan bijvoorbeeld)Op donderdag 20 december 2001 10:59 schreef leeg_blikje het volgende:
Si vis pacem, para bellum
Naja het gaat me er eigenlijk nog meer om (de andere pc is van me zussie namelijk) dat er 2 mensen tegelijk cs en unreal kunnen spelen.. Die andere trekt toch niet betere spellen .. En voor de rest in de toekomst wil ik gewoon unreal2 en cs2 en warcraft 3 enzow online kunnen spelen terwijl zij aan het internetten is.. Dat gaat wel lukken denken jullie??
naja had ik ook al in jou topic gedaan, email is: de_joram@hotmail.com ook voor msn dan kan ik je thuis wel verder helpen..
Verwijderd
RTCW en QUAKE2 over 1 lijn gaat NIET goed.. of je moet een ping van 500+ nog goed vinden...
Verwijderd
Wil nog wel eens gebeuren met 56k!!! 56k RULEDOp donderdag 20 december 2001 12:25 schreef dynom het volgende:
RTCW en QUAKE2 over 1 lijn gaat NIET goed.. of je moet een ping van 500+ nog goed vinden...
Ik speel quake2 af en toe met 2 andere personen.Op donderdag 20 december 2001 12:25 schreef dynom het volgende:
Als ik server speel zijn de pings meestal tussen de 60 en de 140.
NOOIT hoger dan 200.
Dit is met een kabel connectie met 16KB/s UPload. De andere 2 personen zitten met zelfde upload.
CS kan je nog met 2 computers spelen met ISDN met een ping van 100-150Op donderdag 20 december 2001 12:25 schreef dynom het volgende:
I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?
Pagina: 1