Toon posts:

Laptop beeld EN geluid op TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op de laptop zit geen Video-OUT, dus het zal via de monitor-uitgang moeten gaan.
Ook het geluid moet via de TV komen (ivm DVD's afspelen)

Namen, leverenaciers van kabels, kastjes e.d. zijn van harte welkom....

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

Leuk, maar wat is jouw vraag nou :?

Specs Computer

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 10:40 schreef elroy het volgende:
Leuk, maar wat is jouw vraag nou :?
euhh...dacht dat dat wel duidelijk was.

Oke....

Vraag: "Hoe krijg ik mijn idee in de praktijk gebracht ?"

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op donderdag 20 december 2001 10:38 schreef pret het volgende:
op de laptop zit geen Video-OUT, dus het zal via de monitor-uitgang moeten gaan.
Ook het geluid moet via de TV komen (ivm DVD's afspelen)

Namen, leverenaciers van kabels, kastjes e.d. zijn van harte welkom....
Beeld: een VGA to TV converter, Trust heeft die dingen, kunnen maximaal 800x600 aan dacht ik.

Geluid: Mini-jack naar tulp kabel, de tulpjes in je TV, mini-jack in je line-out van je laptop.

Voila :P

Ey!! Macarena \o/

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Je kunt ook een goede SCART kabel kopen (als die in de tv kan), waar beeld en geluid tulp plugjes aanzitten.. Dan nog een kabel halen voor VGA -> tulp o.i.d. en je bent er.. Vraag maar eens bij een electronica winkel, die helpen jou zo aan een mooie oplossing..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 10:46 schreef TripleM het volgende:
Je kunt ook een goede SCART kabel kopen (als die in de tv kan), waar beeld en geluid tulp plugjes aanzitten.. Dan nog een kabel halen voor VGA -> tulp o.i.d. en je bent er.. Vraag maar eens bij een electronica winkel, die helpen jou zo aan een mooie oplossing..
Euhh...en dat gaat zo werken ??? Er komttoch een VGA-signaal uit die poort ? MOet dat niet omgezet worden naar PAL of iets dergelijks ? :?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 07:08
Op donderdag 20 december 2001 10:46 schreef TripleM het volgende:
Droom door ... Dit werkt dus echt niet !

Koop maar zo'n Trust kastje. Bij de Kijkshop voor ongeveer 200 piekjes (max res is 1024x768).

-

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Trust Televiewer kopen (max resolutie 1024x768 +/- 200 piek, dacht ik) bekabeling 10 piek, scartconvertorblokje 10 piek, en voila!!

Hier staat tekst

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op donderdag 20 december 2001 10:49 schreef Juicy het volgende:
Droom door ... Dit werkt dus echt niet !

Koop maar zo'n Trust kastje. Bij de Kijkshop voor ongeveer 200 piekjes (max res is 1024x768).
Ik bedoel ook niet een kabel zonder iets ertussen.. Je hebt daar speciale kabels voor met hardware ertussen..

Geez, rustig maar hoor!

Trust Televiewers zijn trouwens ontzettende rukdingen, daar zijn betere oplossingen voor.. Nogmaals, vraag dat maar eens na bij de plaatselijke electronica winkel..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 11:26 schreef TripleM het volgende:

[..]
Trust Televiewers zijn trouwens ontzettende rukdingen, daar zijn betere oplossingen voor..
ow ja ? Meer personen deze ervaring ?
Nogmaals, vraag dat maar eens na bij de plaatselijke electronica winkel..
ja...weet ook wel dat dat kan, maar wil het nu weten...en of iemand nog wat ervaringen met een dergelijk kastje (merk en type) heeft.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

docking station voor notebook zodat je wel TV-out hebt (kan bij mijn Sony iig wel)

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
kheb hier zo'n trust televiewer staan en het ding is wel erg :9 max res is 1024x768 @ 60Hz, het beeld op de tv is neit van echt te onderscheiden, de kwaliteit, helderheid, contrast, saturatie, het ziet er erg goed uit, kvind het wel f200,- waard (maar ze zijn nu toch 150 of zo :? )

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 07:08
Ik heb dat kastje ook en ik ben er zeer tevreden mee ! Is echt een aanrader.

-

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

wij verkopen ook die van trust.. is wel 2 a 300 piek ... maar hij doet wat ie moet doen..en dat doet hij goed :)
(electric city v&d )

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Pagina: 1