Toon posts:

"opgezegd" kabelabonnement

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
afgelopen zomer heb ik m'n abonnement bij kabelfoon opgezegd omdat we ADSL kregen
Helemaal geen problemen ( is bijna niet te geloven)kabelmodem netjes teruggestuurd, zelfs de borg weer teruggekregen. Maar nu het vreemde, mijn account werkt nog steeds!!
Als ik via twigger naat mijn kabelfoonaccount ga zie ik dat er nog steeds mail binnenkomt en kan ik er ook nog steeds mail mee versturen. Ruimen ze nooit op bij kabelfoon of zijn ze mij toevallig vergeten. Zijn er meer mensen die dit hebben?
Er begint nu zelfs allerlei spam op te komen terwijl ik dat mailadres dus eigenlijk helemaal niet meer gebruik. ( Ik kijk zo af en toe is uit nieuwsgierigheid)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik vindt dit wel prettig eigenlijk om te weten :) Ik vertrek in April naar de USA, en ik moet Kabelfoon nog opzeggen. Ik zou het niet erg vinden als ik nog wat langer mijn mail kan checken via webmail..... no problemo!

Ik denk zelf dat Kabelfoon gewoon op standaard tijden oude accounts opruimt, zegmaar 1 keer per kwartaal ofzoiets.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 22:29
Ik heb onlangs ook mijn kabelabonnement opgezegd bij Casema en ADSl genomen >:)
Dit is alweer 2 maanden geleden en ik kan ook nog steeds mail ontvangen. Een vriend van mij kan na een jaar ook nog steeds z'n casema-mail checken en gebruiken.

Verwijderd

Het lijkt me wel zo fatsoenlijk voor een isp/kabelbedrijf om na een bepaalde tijd iemand als klant te hebben gehad om dan het email adres intact te laten...
het kost ze namelijk weinig tot geen geld om dat zo te laten

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb ook al twee maanden geen casema meer, maar kan nog steeds mijn mail checken.

Best handig af en toe voor mensen die je nieuwe adres niet weten.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.