Plextor,Sony en Teac zijn exit.

Pagina: 1
Acties:

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025
Tenminste voor mij als ze Hier mee doorgaan :r
Vieze safedisk... niks safe als ik met mijn jatbare originelen naar de lanparty moet :(
Ik heb het zelf nog ff nagekeken en idd als je je plex bios uitleest en dan die file met een hexeditor compared met de "nieuwe" versie dan vallen er toch wel wat bitjes om.

Powered bij meergranenbrood.

Verwijderd

zijn ze volgens mij al op terug gekomen hoor, kost plexie veel te veel klanten, de 24x kan volgens mij alles weer.

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025
Heel verstandig van ze als ze mij ook als klant willen houden, bovendien adviseer ik ook veel mensen welke writer ze moeten kopen en dat is nu dus ff geen plextor/sony/teac :)
Maaruh die writer van jou hoe oud is die? want dit speelt nog niet zo lang.

Powered bij meergranenbrood.

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-04 21:30

Paladin

Play Ball!

in welke grot heb jij geleefd he??

de Plextor 24 speed staat juist bekend om zijn mogenlijkheid alles te kopieren wat er op dit moment op de markt te vinden is (same as lite-on 24 speed). En tevens met de nieuwe clonecd kan je zelfs op bijna alle oude writers gewoon sd2 backups maken.

greetz Pala

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

ik heb zelf geen plexie maar een lite-on 24x die alles doet net zoals de plexie 24x, hier heeft een maandje of 3 terug een fabeltje over gecirculeerd, er zijn echter wel wat verdachte zaken rond de 16 en 12x modellen van plextor geweest.

En die paladin hoeft niet zo "rude" te zijn hoor, da's nergens voor nodig.
Op donderdag 20 december 2001 11:15 schreef picobyte het volgende:
Heel verstandig van ze als ze mij ook als klant willen houden, bovendien adviseer ik ook veel mensen welke writer ze moeten kopen en dat is nu dus ff geen plextor/sony/teac :)
Maaruh die writer van jou hoe oud is die? want dit speelt nog niet zo lang.