troep in de kast, door de vele kabels

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:30
ik heb de search al gebruikt.. maar kan er niks over vinden.. (misschien verkeerde zoeknaam weet ik veel)

maar ok het is een puinhopo in mijn kast, veel kabels .. is er een oplossing voor om ze echt weg te "bergen" in van die hulzen?....? volgens mijn neef zijn die spullen er .. maar ik weet niet waar ik dat ooit vandaan moet halen :?

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 23:03

Bullettooth

--VR--

Als het goed is staat er op tweakers.net nog een artikel over het wegwerken van kabels. Stond er niet zo lang geleden op. Ik zou toch nog maar eens zoeken.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 23:03

Bullettooth

--VR--

Goed dan, alstublieft.

http://www.tweakers.net/nieuws/19540?highlight=kabels

Dit doe ik dus nooit meer. >:)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 10:00 schreef RaMMSTeiN het volgende:
ik heb de search al gebruikt.. maar kan er niks over vinden.. (misschien verkeerde zoeknaam weet ik veel)

maar ok het is een puinhopo in mijn kast, veel kabels .. is er een oplossing voor om ze echt weg te "bergen" in van die hulzen?....? volgens mijn neef zijn die spullen er .. maar ik weet niet waar ik dat ooit vandaan moet halen :?
M'n SCSI-kaartje heb ik aan de rand van het mobo geprikt en de flatcable onder het moederbord door gelegd. Niet gebruikte voedingkabels met een elastiekje samengebonden en bovenop de voeding gelegd. Tenslotte heb ik nog de overige flatcables zoveel mogelijk weggewerkt in een harddisk bay. Misschien heb je er wat aan... :)