Toon posts:

Norton Anti Virus. Geen live update ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg via Live update geen nieuwe virus definities gedowload. Dit probleem heb ik recentelijk bij meer mensen gehoord. Iemand een idee hoe dit kan ?

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:40

Hoicks

Techno!

Misschien heb je de laatste updates al? Tenminste daar ga ik vanuit.... ik heb op het werk namelijk hetzelfde.. bij de ene computer pakt tie wel de download en bij anderen heeft tie niks om te downloaden.

.. En deze bakjes krijgen nooit allemaal een gelijktijdige update.

Verwijderd

Norton kiest gewoon random de computer uit die hij wil upgraden, dat is het denk ik. :*

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 22:29
[topic=349912/1/25]

:?

Kan ook iets anders zijn natuurlijk

Verwijderd

Dat is het topic idd, maar ook hier nog steeds problemen echt heel irri.
Volgens mij zijn alleen Mxstream/Planet users de l*l want @home mensen kunnen wel updaten maar niet de site bereiken van www.norton.com.

Ik heb al contact gezocht met Planet maar die zeggen dat het probleem niet bij hun ligt.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om ff de provider te vermelden, zodat we kunnen zien waar de liveupdate het niet doet. Want bij sommigen werkt het wel.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met Demon-dsl.
Overgestapt op Mcafee, geeft geen problemen.

• Floppie
En bij mij werkt het dus ook niet

Voor Devil2000: ik heb ook Planet Internet / ADSL

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Mxstream/Planet

Ook hier problemen met de liveupdate, krijg +/- 80kb binnen en stopt er dan mee.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik heb Casema en hier werkt het goed, af en toe kapt hij er wel eens mee, verder werkt het goed

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:40

Hoicks

Techno!

Op donderdag 20 december 2001 13:34 schreef Devil_2000 het volgende:
Volgens mij zijn alleen Mxstream/Planet users de l*l want @home mensen kunnen wel updaten maar niet de site bereiken van www.norton.com.

Ik heb al contact gezocht met Planet maar die zeggen dat het probleem niet bij hun ligt.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om ff de provider te vermelden, zodat we kunnen zien waar de liveupdate het niet doet. Want bij sommigen werkt het wel.
Geen probleem met mxstream basic/@xs4all hierzo.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> SA :)

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51

lange

Boom Boom?

bij mij doet ie het ook niet, begint te zeiken dat ie geen connectie heeft (terwijl 'ie daarvoor wel contact met de server kan maken :? ).

is btw met isdn (igr).

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Hiero ook mxstream/planet, ook problemen met liveupdate!

• Floppie
Bij mij doet het nu weer heel snel en goed (planet/Mxstream)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->IT

ligt aan de connectie en niet aan de softwrae

Verwijderd

Proberen jullie eens te updaten, ik heb net de server opnieuw opgestart en kan connecten met de site van Norton en de update doet het nu weer goed.

Alleen hij doet het nu goed, maar kan best zijn dat het morgen weer mis is :(

Verwijderd

Ik kon voor een pc op mn werk (waar het virus Badtrans-B op stond) ook geen update dowloaden van Norton. :(
Het hele programma op de pc deed het niet meer.
Dus daar staat tijdelijk ff een trial op van Norton, die deed het wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 13:34 schreef Devil_2000 het volgende:

Op een traag modem via hetnet of myweb bij mij. Gewoon downloaden bij Symantec gaat ook. Dat is een update van 19-12-2001 van ca 3 mb. Die kan ik downloaden met minder als 1 kb. Als je veel tijd hebt en flink wat telefoontikken aan je kont wil krijgen. Ik weet niet meer hoe ik die virusdefinities binnenkrijg (mijn scanner is niet up to date dus daar ligt het niet aan).
Misschien hebben ze wel een virus daar bij Norton.

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 20:11 schreef linus-1 het volgende:

[..]
Heb je het net al geprobeert? want het gaat zoals ik eerder al aangaf hier nu mega snel.
De site is heel erg snel, de liveupdate werkt hier weer normaal.

Verwijderd

jaah, ik heb ook gewoon van de site zelf HANDMATIG gedownload. je moet toch iet he, in de tijd van AL die virussen

Verwijderd

zeker teveel bavaria gedronken :?
Pagina: 1