Toon posts:

Casemod Aopen H600a pics.!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeeeej ik ben maar eens begonnen met het modden van mijn Aopen h600a hij is nog niet helemaal af maar hijs al bijna klaar..

http://stoney.sucks.nl/

Verwijderd

naajs, mooi kleurtje, windowtje misshcien? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik wou eerst geen window omdat iedereen dat al had maar nu zit er toch wel aan te denken.
Maar dan moet ik eerst weer even geld hebben om nog een spuitbus en wat plexiglas te kopen..

Er komt ook nog een blauwe en een rode neon in die heb ik al liggen maar moeten nog gemonteerd worden

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Kan je je kast van binnen niet wat opschonen dan? Voor de rest ziet het er echt vet uit! Kleur is zwaar goed! :9~

BOINC stats

Verwijderd

Mooie case is het ook, voorde rest niet spectaculair, maar wel netjes geverfd

Verwijderd

K7T Pro2?

Je hebt zo te zien zelfs dezelfde kleuren gebruikt als ik. Moek toch es een keer ook foto's plaatsen....

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 09:36
Op donderdag 20 december 2001 09:47 schreef CyrusXXX het volgende:Maar dan moet ik eerst weer even geld hebben om nog een spuitbus en wat plexiglas te kopen..
Zo duur is dat toch niet :) .. (Voor mijn mod was ik fl 8,- kwijt aan pleziglas, en +/- fl 10,- aan verf)

Verwijderd

Topicstarter
Tja zoveel geld kost dat niet..
Zo'n spuitbussie kost uhhhh 39 piek stukje plexi 17,95 (alleen te koop van 1m*0,5m

En ik zou nog ff wat pics schieten als ik thuis ben nog wat duidelijker van de binnenkant enz..

Het is trouwens een Msi K7t Turbo

Verwijderd

Dis een mooie kast ! wilde hem eerst zelf ook kopen maar toch me oude kast maar opgelapt .... vind de kleuren trouwens wel mooi maar vind ze voor geen milimeter bij elkaar passen maar da's mijn mening voor de rest is het een nette case !!!

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Url doet het niet

/edit oeps, nu wel

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

is het nou een beetje te druk op die site, of ligt het aan mij dat ik een timeout krijg?
edit:

ah.. nu wel

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Pagina: 1