ik heb 2 dagengeleden voor het eerst m'n rc5 blokjes geflushed met remsie@hotmail.com, maar nu geven de stats van d.net nog steeds aan dat ik niet besta??
Is ie nou zo traag of heb ik voor niks blokjes geflushed:-)
Wist je dat *na* die .plan update nog twee RC5 runs gedraaid hebben? Dan kan ik toch haast niet anders concluderen dan dat de database weer draaide.Op donderdag 20 december 2001 09:40 schreef blimmel het volgende:
database trubbels
Nee, op de 18e.. de stats van 16/12 waren zo rond 6:28:36 klaar, en die van 17/12 om ongeveer 18:05:10. De database-trubbels-.plan-update was van 2:17.
LOL@Onno. Maar het kan ook een seconde later geweest zijnOp donderdag 20 december 2001 14:57 schreef Onno het volgende:
Nee, op de 18e.. de stats van 16/12 waren zo rond 6:28:36 klaar, en die van 17/12 om ongeveer 18:05:10.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Zouden jullie zo langzamerhand niet een vast topic bovenaan het forum plaatsen over de D.Net problemen, dan hoeft niet steeds iemand een topic te openen.
Mijlpalen raak je niet kwijt, ze komen hooguit een paar dagen later.Op donderdag 20 december 2001 15:45 schreef f-boy het volgende:
Ben er ons RC5-mijlpaaltje door kwijtgeraakt
Je moet natuurlijk niet vergeten dat het een bedrijfje, nou ja, instelling is, zonder een groot budget heOp donderdag 20 december 2001 09:46 schreef tomroes het volgende:
Ik word 'r ook echt zuur van...
Sinds 15 december al geen update meer bij OGR en dat terwijl de strijd met AT juist in volle gang was.
Het is niet leuk meer en ik kap er dus aan het einde van het jaar mee, want ik doe het nl. voor de stats.
de mzzl
Het is niet leuk meer en ik kap er dus aan het einde van het jaar mee, want ik doe het nl. voor de stats.
de mzzl
Ongetwijfeld probs ja, ze moeten ook niet zoveel kloten met die dbase...
Een kopietje duurt normaal geen 48hrs
Een kopietje duurt normaal geen 48hrs
Het laatste nieuws is dat...Copying the database is obviously taking longer than anticipated. I'm
hoping it will be done in the next hour.
wat ga je daarna voor project doen?Op donderdag 20 december 2001 18:42 schreef noMSforme het volgende:
Sinds 15 december al geen update meer bij OGR en dat terwijl de strijd met AT juist in volle gang was.
de mzzl
... in ieder geval de OGR stats er nog steeds niet zijn. Straks bijna een week zonder stats, ik hoop maar dat ze niet een verschrikkelijk lange inhaalslag krijgen als de produktie van meer dan een week door een stats run gehaald moet worden. Was de databases dan zo slecht dat er aan gesleuteld moest worden?Op donderdag 20 december 2001 19:34 schreef DSmarty het volgende:
Het laatste nieuws is dat...
With the light in our eyes, it's hard to see.
Wij ook... op 18 december zouden we namelijk door de 10 miljoen barriere knallen....Op donderdag 20 december 2001 15:45 schreef f-boy het volgende:
Ben er ons RC5-mijlpaaltje door kwijtgeraakt
Plan:
:: 21-Dec-2001 00:38 (Friday) ::
Though we've had some outages recently because of the migration from tally
to blower, the current outage is unrelated. According to PetrDoubt, the
switch between tally and the outside world has frozen up and needs to be
rebooted. I'm sure Petr will take care of it as soon as he can. In the
mean time, please be patient. Also, you can be sure that this will not
affect any stats totals - all the work is queuing up and will be reported
correctly when we catch up.
Moo!
:: 21-Dec-2001 00:38 (Friday) ::