Email Notification

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Topicstarter
Email Notification
If you create a new topic, you have the option of receiving an email notification every time someone posts a reply to your topic. Just check the email notification box on the "New Topic" forum when you create your new topic, if you want to use this feature.
Uit de FAQ van GOT, maar ik kan het knopje niet vinden :'(

Ermmm ik heb een grijs ICQ blaadje... en ik weet dat het een instelling aan mijn kant is ... maar welke??

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ja die emailnotification(=handig) staat hier uit. Ik heb het ook al es gevraagd, maar geen duidelijk antwoord.. zal wel teveel serverbelasting hebben ofzo.

Dat ICQ blaadje, moet je ff in de security preferences van ICQ ergens aanvinken 'allow others to see my presence on WWW' ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Topicstarter
Ik heb de ICQ instelling gevonden :)
thx Rick

Maar dat de emailnotificatie uit staat is jammer, kunnen de Admins hem niet aan zetten?

Zet er in de email een kleine reclame bij die webads standaard levert en dan verdient dit gelijk zijn serverbelasting terug.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 08:24

Tuinhark

Retro

Als het idd om de serverload gaat; misschien dat het dan op een bepaald interval kan worden gedaan (om het uur een update)? En dan een (1) email sturen met alle adressen in het BCC veld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dat iets voor het PHP forum, dat helaas nooit af komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry om dit topic weer omhoog te schoppen. Maar kan er gewoon geen notification komen via ICQ? Als je je nummer hebt opgegeven.
Zou toch perfect mogelijk moeten zijn? Op die manier creer je toch geen overbodige mails?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 12:12:
Sorry om dit topic weer omhoog te schoppen. Maar kan er gewoon geen notification komen via ICQ? Als je je nummer hebt opgegeven.
Zou toch perfect mogelijk moeten zijn? Op die manier creer je toch geen overbodige mails?
Je creert een geweldige dataload. En dat is het probleem op een forum als GoT is dat gewoon te groot....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 10:55
Wow... Dit topic is oud! Dit is gewoon nog VOOR Topix!
Er zijn trouwens een aantal freeware programma's die je een seintje geven als er gepost is in een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zou de dataload van een mail veel groter zijn dan een simpel icq bericht. Tja twas een id'tje.
En neem nu net dat ik Trillian gebruik ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:43
Of je zou als je op IRC zit bijvoorbeeld lift kunnen gebruiken. Dat is een bot die topics voor je bijhoudt :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

MaRc0 schreef op 05 April 2003 @ 12:21:
Of je zou als je op IRC zit bijvoorbeeld lift kunnen gebruiken. Dat is een bot die topics voor je bijhoudt :)
of ride is hetzelfde ;)
en zeer handig
_o_ ele(vator) _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Volgens mij besef je niet dat een van de weinige manieren om icq 'notificatie' te gebruiken het sturen van een email naar een icq-mail server is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ACM schreef op 05 April 2003 @ 13:12:
Volgens mij besef je niet dat een van de weinige manieren om icq 'notificatie' te gebruiken het sturen van een email naar een icq-mail server is...
en dus is er geen verschil met een normale notificatie, die niet @ GoT komt ivm hoge belasting mailserver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Erkens schreef op 05 April 2003 @ 13:19:
en dus is er geen verschil met een normale notificatie, die niet @ GoT komt ivm hoge belasting mailserver :P
Sterker nog, ik kan me goed voorstellen dat icq ons na verloop van tijd verzoekt ermee te stoppen... Zeker als het een beetje populair wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ACM schreef op 05 april 2003 @ 13:41:
[...]

Sterker nog, ik kan me goed voorstellen dat icq ons na verloop van tijd verzoekt ermee te stoppen... Zeker als het een beetje populair wordt :)
ook dat ja, en er zijn alternatieven zoals hottopic en lift, dus niet echt nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Like said: Leuk idee, alleen niet haalbaar :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.