Gravity is a habit that is hard to shake off.
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/355429
En dat staat nu dus in de HK. Lees de FAQ om te zien wanneer je er zelf ook in kunt.
En dat staat nu dus in de HK. Lees de FAQ om te zien wanneer je er zelf ook in kunt.
Hij staat in de HK omdat ie alleen voldoet aan de HK-topic regels.
Ik postte dat ook al in het begin van het topic, tevens liep er ook al een topic over in SU dus het was te verwachten.
Ik postte dat ook al in het begin van het topic, tevens liep er ook al een topic over in SU dus het was te verwachten.
Zou iemand mij dan in ieder geval kunnen vertellen hoe mijn geesteskindje het doet in de HK? 
Hij doet het goedOp donderdag 20 december 2001 09:58 schreef Bullettooth het volgende:
Zou iemand mij dan in ieder geval kunnen vertellen hoe mijn geesteskindje het doet in de HK?
zo'n 73 replies
Je raadseltje is opgelost en ze vinden het best grappig
Bericht hierboven
Ik ben nog steeds stiekem een klein beetje op zoek naar een niet-vier
Da's allemaal heel mooi om te horen, ik zou er bijna trots op zijn.
-zuchtje-
Is het niet erg dat iemand zijn eigen topicje niet meer kan volgen ? Kan iemand me hierbij dan ff snel uitleggen _waarom_ een gebruiker die minder dan 150 posts heeft niet het recht beschikt om zijn eigen topic te zien !?
En waarom anderen niet in HK kunnen. (zie er echt het nut niet van, sorry)
[faq]Ik zie het een beetje zo: GoT is een stad, en HK is het lokale Cafe. Een Cafe is leuk en gezellig als je er af en toe komt, maar als jij je de hele dag in het Cafe lam zit te zuipen, dan gaat er iets niet goed. Het krijgt meer waardering als iemand wat nuttigs in de stad doet buiten het Cafe. Het Cafe is als tussendoortje bedoeld, en niet iets om de hele dag te zitten en maar raak te lullen. Zo onredelijk is dat toch niet?[/faq]
Waarom mogen "wij" dan nog niet ff gezellig op café komen ?!
Is het niet erg dat iemand zijn eigen topicje niet meer kan volgen ? Kan iemand me hierbij dan ff snel uitleggen _waarom_ een gebruiker die minder dan 150 posts heeft niet het recht beschikt om zijn eigen topic te zien !?
[faq]Ik zie het een beetje zo: GoT is een stad, en HK is het lokale Cafe. Een Cafe is leuk en gezellig als je er af en toe komt, maar als jij je de hele dag in het Cafe lam zit te zuipen, dan gaat er iets niet goed. Het krijgt meer waardering als iemand wat nuttigs in de stad doet buiten het Cafe. Het Cafe is als tussendoortje bedoeld, en niet iets om de hele dag te zitten en maar raak te lullen. Zo onredelijk is dat toch niet?[/faq]
[topic=192344/1/25]Op donderdag 20 december 2001 10:29 schreef Blizard het volgende:
-zuchtje-
*hele diepe zucht*
deze discussie is al zooooooooo vaak gevoerd dat ie zelfs een mooi plekje in de faq heeft
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Omdat er anders mensen in de stad komen die alleen maar voor het cafe komen. Ik wil geen zuiplappen in mijn straatje.Op donderdag 20 december 2001 10:29 schreef Blizard het volgende:
-zuchtje-
En deze discussie is al ZOOO vaak geweest.
[edit: lol @ d2k, zegt precies hetzelfde
Daar is heel veel info over te vinden in de FAQ.Op donderdag 20 december 2001 10:29 schreef Blizard het volgende:
-zuchtje-
Ff snel wat info voor je : De HK is hidden om niet het verkeerde publiek aan te trekken (idem SG) dus moet je eerst aan een aantal criteria voldoen om erin te kunnen. Een extra privilege dus.
Iemand die nog geen HK-access heeft, mag dus ook geen HK-topic in een ander forum dan de HK posten, omdat voor "nieuwe users" de nadruk ligt op de techfora. Als je eenmaal netjes in de techfora bent beziggeweest, krijg je een extra "privilege", namelijk de HK. Dan mag je HK-stylee topics starten, in de HK.
Tot die tijd niet.
Voor meer info, zie de faq.
edit:
Hmz. weer eens te laat.
Hmz. weer eens te laat.
Aannames zijn fataal.
weet ik 
Heb de faq ff doorgenomen, maar vind het nog steeds raar dat m'n eerst meer dan honderd posts neer moet zetten voor m'n daar binnen kan. Ik persoonlijk lees graag alle topics maar heb niet altijd iets te zeggen (dus m'n posts verhogen niet). Waarom mag ik dan niet binnen ? Zou ik onrust stoken ? Ben ik niet braaf genoeg ?!
Achja, het zal wel aan mij liggen waarschijnlijk.
Toch bedankt,
Heb de faq ff doorgenomen, maar vind het nog steeds raar dat m'n eerst meer dan honderd posts neer moet zetten voor m'n daar binnen kan. Ik persoonlijk lees graag alle topics maar heb niet altijd iets te zeggen (dus m'n posts verhogen niet). Waarom mag ik dan niet binnen ? Zou ik onrust stoken ? Ben ik niet braaf genoeg ?!
Achja, het zal wel aan mij liggen waarschijnlijk.
Toch bedankt,
Waar kan je eigenlijk zo snel zien hoeveel posts je hebt?
NooB question, I know.
-edit- OOOOOPPSSSSS, dat wist ik al, sorry. my bad!
NooB question, I know.
-edit- OOOOOPPSSSSS, dat wist ik al, sorry. my bad!
In je profiel.
Dus: bij een post van jezelf, en dan het '?' knopje.
Dus: bij een post van jezelf, en dan het '?' knopje.
Pagina: 1