Toon posts:

BSPlayer en sync. subtitles

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik heb sinds kort het hele DivX gebeuren ontdekt.
Ik gebruik nu BSPlayer met de nieuwste codecs.
Ik heb nu Gladiator gedownload, en ook de subtitles
gevonden.
Als ik de movie start loopt de tekst ruim een halve
minuut voor met de rest.
Ik zag dat met Ctrl - links en rechts je dingen kan
doen met de subtitles, maar ik zie niets gebeuren of
veranderen...
Zijn er andere manieren om de ondertiteling goed te
krijgen?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Er worden verschillende versies van Divx uitgebracht, sommige makers laten de 'intro' weg, puur om ruimte uit te sparen (om maar iets te noemen).. Mensen die de subtitles maken kunnen daar geen rekening mee houden (of juist wel). Het ligt er dus puur aan of de film en de subtitle aan elkaar gelijk zijn..

Hier staat tekst

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:15
Het ligt er dus puur aan of de film en de subtitle aan elkaar gelijk zijn..
Klopt Sjaak heeft gelijk. De beste tip is om eerst verschillende subtitles te downloaden en een aantal uit te proberen. Er zit vast wel een goede bij...

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Klopt Sjaak heeft gelijk
Dank.. :P

Ik moet er wel bij zeggen dat ik het naar subtitles zoeken maar opgegeven heb. Ten eerste is idd het probleem dat je wel de bijpassende ondertitels moet vinden. Ten tweede vind ik de kwaliteit van de ondertiteling vaak belachelijk slecht. Probeer maar eens een goede vertaling te bedenken voor een echte 'engelse grap' (is niet te doen..) Ik kijk al m'n divx'en zonder subtitles, alleen wil ik nog wel eens moeite doen als m'n vriendin een film wil zien, want haar engels is niet je van het. :)

Hier staat tekst

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:15
Ik haal ze meestal van illegale link , maar ik zag net dat die nu plat ligt vanwege wat copyrights. Maar goed hij komt wel weer terug binnenkort. Je kunt er ook subtitles aanvragen. Dan krijg je een mailtje zo gauw iemand je gevraagde subtitle upload...

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik haal ze meestal van een adresje.., maar ik zag net dat die nu plat ligt vanwege wat copyrights
ik zou die link toch maar ff weghalen, want op subtitles rusten ook copyrights (zoals je dat zelf al aangeeft) en zijn die dus op dit forum (helaas) niet gewenst..

Hier staat tekst

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Grover je krijgt een officieele waarschuwing voor het plaatsen van een link naar illegale zaken. En dit topic gaat op slot. Downloaden van films is illegaal en hetzelfde geldt voor subtitels.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.