stroomverbruik digicam (+ hp c912)

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-02 12:10
Ik zit er aan te denken om misschien ook wel een digitale camera te kopen over een paar maanden. Alleen in de meeste reviews staat niet hoelang zo'n ding het nou uithoudt op 4 batterijen (of zo'n lithium ding).
Post hier dus je type camera en hoelang, dus hoeveel foto's met/zonder flits en met/zonder lcd hij het uithoudt.

Dan het 2e onderwerp:
Is er hier iemand die de hp photosmart c912 (of pentax EI 2000 want dat is dezelfde) heeft? (search leverde niets op) Die heeft namelijk heel veel handmatige instelmogelijkheden (dat lijkt me wel leuk om mee te experimenteren). (Die pentax is nu in de aanbieding voor 1299 bij de combi).

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-03 22:50
Op Dpreview staan anders uitgebreide accu tests.

* Arnout heeft een Powershot G2, en deze houd het wel 3uur uit, 200foto's ofzow :?

Ik heb um nog nooit leegemaakt.

Voor die 2e vraag, kun je beter [topic=197979] raadplegen.

• smallboy
Ok, thnx

Verwijderd

Ben je er al uit?
Die hp c912 lijkt mij ook wel errug :9~
Alleen de prijs he :(
>>Smallboy, check ff steves-digicams.com, daar staat een goede review :D

• smallboy
Misschien dat ik over een paar maanden, als die hp goedkoper is geworden hem wel koop. Nog bedankt voor die review herr_schnitzel ;)

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-03 14:29

vinnie1908

Appel != peer

Ben ook opzoek naar wat specifieke dingen in een digitale camera en dankzij de FAQ en een goede link in deze kwam ik op de C912 uit.
Nu ging ik lief hier zoeken om te kijken voor negatieve opmerkingen maar het enige dat ik kan vinden is deze (dit) topic. Op deze site heb ik wat dingen gevonden maar niets negatiefs eigenlijk. Zijn er (behalve de vaste lens tot 105 mm) nog meer dingen die mensen niet bevallen?

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Wow! Je voetbalt zeker! Een topic van een half jaar zo hoog opschoppen!

Maar anyway. Sorry, kijk hier voor meer info waar je je vragen beter kan vragen Athlonkmf is met slotjes aan het gooien!!!
Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.