Toon posts:

Gevloek....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me voorstellen dat mensen wel eens pissed zijn. Wie is dat niet?! Een beetje vloeken is gezond, potvolkoffie nog aan toe.

Maar ik stoor me wel aan dat "kanker dit" en "kanker dat". Dat gaat wel erg ver over het randje. Kan dat niet wat minder?!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind 't idd ook wel storend dat er threads regelmatig verziekt worden door mensen die zich nogal grof uitlaten. Nu ben ik op zich niet tegen vloeken, maar ik vind al dat onnodige overbodige gekanker wel zwaar a-relaxed.

Ein'k zou je ook hiervoor de bezoekers de mogelijkheden moeten geven om dit soort postings onder water te duwen (niveau systeempje).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf ergens een forumpje draaien waar je een soort zwarte lijst op kunt geven met woorden die niet geaccepteerd worden.
Een beetje balen om al die woorden in te kloppen (en te bedenken!), maar kan zoiets niet met UBB?

Verwijderd

Met UBB kan dat zeker wel maar vaak wordt dit ook weer overdreven. Op het forum van Formule1.nl gaan ze zover met de censuur dat zelfs woorden als sukkel worden gecensureerd. Beetje overdreven en als mensen 1 keer weten dat scheldwoorden worden gecensureerd, dan bedenken ze wel manieren om dat te omzeilen. Ipv. sukkel tikken ze dan suk.kel.

Verwijderd

Topicstarter
Je kan dat natuurlijk zo gek maken als je zelf wil en kunt. Tweakers is behoorlijk vrij, en dat is goed, dus wat dat betreft kun je de moeite beperken tot een paar woordjes.
Misschien dat het dan wat beter tot sommige brulapen doordringt als ze een melding voor hun kiezen krijgen dat hun taalgebruik over de grens is...

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
revolution: Het heeft wel het voordeel dat mensen de gewraakte woorden niet meer 'per ongeluk' gebruiken omdat het in hun taalgebruik gebakken zit.

'sukkel' is inderdaad een beetje overdreven om te blokkeren.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Ik vind gewoon dat het aan de bezoekers van GoT ligt om zich fatsoenlijk te gedragen. Je kunt wel dingen gaan blokkeren enzo, maar je moet het probleem bij de kern pakken... We moeten het gezellig houden, en dat kan prima zonder gescheld en gevloek...
Pagina: 1