Ik denk het niet. Ik heb een joystick, maar heb het ff met de toetsen gedaan voor een sec. of 10, toem maar weer het genotsstickje gepakt, gaat toch een stuk lekkerder... 
Misschien is het wel te doen met de toetsen, maar dat zal dan wel wat oefening vereisen...
Misschien is het wel te doen met de toetsen, maar dat zal dan wel wat oefening vereisen...
Ik kan voor geen meter vliegen met keyboard in IL2.
Mijn saitek x63 doet het niet in winxp.
Mijn saitek x63 doet het niet in winxp.
Thy will see the light...
Flights sims zonder joystick is gewoon niet te spelen. Je mist het reactie vermogen en fijngevoeligheid wat je met een joystick wel hebt.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Maar wat vlieg je dan? Probeer maar es Falcon 4.0 eF110/RP5 of SP1A te vliegen zonder joystick.. de AI SU-27s lusten je wel rauw. Of erger nog, ga maar eens dogfighten tegen iemand met een volledig afgestelde HOTAS... like meOp donderdag 20 december 2001 13:17 schreef Eggplant het volgende:
Hier lukt het anders best goed hoor, maar het is ff wennen
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
IL2 is al lastig met een sticky, laat staan met het toetsenbord. Dat wordt gigantisch stallen ..en dus neerstorten, want je kan met het toetsenbord niet goed herstellen..
Probeer maar es een met keyboard een split S met tailslide te maken. Veel plezier
Het is geen kunstvliegenOp donderdag 20 december 2001 18:48 schreef tazzman het volgende:
Probeer maar es een met keyboard een split S met tailslide te maken. Veel plezier
Is hij/zij dan de enigste die er redelijk/goed mee kan spelen zonder stok, of zijn er nog andere die na lang spelen die kisten ook fatsoenlijk kan besturen?Op donderdag 20 december 2001 13:17 schreef Eggplant het volgende:
Hier lukt het anders best goed hoor, maar het is ff wennen
Want ben aan het overwegen om het spel aan te schaffen. Maar ik heb geen stick
Als je geen analoog joystick heb dan kan je het vergeten.Op donderdag 20 december 2001 19:17 schreef Clyde het volgende:
[..]
Is hij/zij dan de enigste die er redelijk/goed mee kan spelen zonder stok, of zijn er nog andere die na lang spelen die kisten ook fatsoenlijk kan besturen?
Want ben aan het overwegen om het spel aan te schaffen. Maar ik heb geen stick
Om de seconde stall man met keyboard.
Thy will see the light...
Daarnaast wordt je geheid in de pan gehakt door elke human player met joystick. Maar als je zo zelf verzekerd bent, ik wil best wel een potje Falcon 4.0 dogfighten tegen iemand die met keyboard vliegt..... but it won't be pretty
Pagina: 1