Toon posts:

[LCD]ik zag een proggie voor lcd...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
maar nu kan ik em niet meer vinden
:'( :'(
ik ga strax kijken of ik en LCD kan gaan halen en dan wil ik graag dat proggie gebruiken

het zag er als volgt uit je kon dmv slepen vanalles in je lcd zetten
er zat een previeuw schermpje in (daar moet je alles in slepen)
zag er heel eenvoudig en zeer afgewerkt uit
toen ik op die site was (2 weken geleden) zag ik daar een filmpje van hoe het werkte en dat sprak mij wel aan
is er iemand die dit proggie ook heeft?
vertel me plz hoe ik er ook aan kom
:'(

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:08

Exterazzo

Qeasy

Tis iig niet smartie, want dat is niet dragndrop. Misschien LCDInf, maar ik d8 ook dat Yarvieh aan een dragndrop LCD proggie werkte :)

Audentia

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:23

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dat is dus niet LCDInf, maar het proggie van Yarvieh.

Proggie van Yarvieh ziet er goed uit. Ik ben "beta-tester" hehe.. en al bezig met het schrijven van een plug-in, en tegelijk beetje testen dus.

Wel vervelend.. proggen aan LCDInf en plug-ins maken.. druk druk druk :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:08

Exterazzo

Qeasy

Hoe is het gesteld met dit programma :)

Audentia

Verwijderd

Vrij goed eigenlijk, de afgelopen 2 weken is een groot gedeelte van de app herschreven zodat nu de multiple display support eindelijk goed en stabiel werkt, ben nu bezig met 'n app om het hele boeltje een beetje handig te kunnen configureren (beta testers vonden het handmatig klooien in de registry niet zo fijn) , let wel dat dit een vrijetijds projectje is dus er zijn vrij veel dingen die voor gaan zeker de afgelopen maand (boreltje hier, dineetje daar, vriendin,sinterklaas, kerst je kent het wel) kortom ik heb er (helaas voor jullie) niet zo verschrikkelijk veel haast mee en breng liever iets goeds uit wat werkt dan snel een gehaaste release die sterft van de bugs , geduld mensen geduld..

• Professor_Botje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02 19:39

Professor_Botje

Administrator

En is hij dan nju klaar?

mooi dan email hem maar meteen naar Prof.Botje@Home.nl :)

Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl

Pagina: 1