Wanadoo Hometime, Door laten lopen?

Pagina: 1
Acties:

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
Is er enige mogenlijkheid dat ik niet mijn verbinding verlies na 2 uur? Mischien als ik nu als er 1:59 gedaan is een andere lijn open en dan snel met Wanadoo Hometime reconnect en die andere lijn afsluit? Zou dat kunnen? Graag wat ideen alvast bedankt

Verwijderd

nee is niet mogelijk

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Nope. Na 2 uur is het over en krijg je een ander IP. Zelfs al zou je over willen stappen op een andere verbinding tijdens de re-connect, dan verbreken de meeste applicaties (zoals telnet, irc, en downloads) direct hun verbinding omdat men nu via een ander IP werkt.

Gewoon opnieuw inbellen, en download managers gebruiken.

Maarten

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
neem gewoon Friaco wordt je er niet om de 2uur afgekegeld en het begint een uurtje eerder voor de rest ist even duur >:)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Wat is dat friaco? en waar kun je dat krijgen? kan dat nog wel met isdn?

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Je kan windows instellen dat hij automatisch de verbinding opnieuw aanmaakt, of je gebruikt een proggie dat dat doet (zie sig). Verder kan je d'r niets aan doen.

In de tijden van Superweb heeft ook iedereen het geprobeerd en er waren geruchten dat het kon, maar niets dat openbaar bekend was dus dat was waarschijnlijk bs.

En alle open connecties worden helaas verbroken. Als je dus een spelletje gaat doen via inet moet je vantevoren gewoon ff reconnecten en je kan 2 uur spelen.

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op donderdag 20 december 2001 18:41 schreef rwb het volgende:
Wat is dat friaco? en waar kun je dat krijgen? kan dat nog wel met isdn?
Lees dit draadje maar voor meer info over Friaco : [topic=337048]

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Dankzij het proggie van Dazzle benut ik mijn Wanadoo Hometime uiterst nuttig >:)

Maarre, ik heb al een paar keer gehad dat als je inbelt, gaat Counter-Striken, en dan na 2 uur gelijk weer opnieuw inbelt (met SuperDial, dûh ;)), dat je eventjes te zien krijgt 'Connection Problem'. Zolang dit maar een seconde ofzo duurt, en je hetzelfde IP daarna nog hebt, bleef ik daarna gewoon in CS :D

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Ik denk dat dat komt doordat je met toeval hetzelfde ip krijgt toegewezen als dat je had.

waarschijnlijk krijg je het laagst beschikbare ip toegewezen dat beschikbaar is. Als jij al een laag ip had en er is geen lager ip beschikbaar dan dat wat net is vrijgekomen doordat de verbinding verbroken werd, dan krijg je denk ik je oude ip terug.

Maar verder kan je er dus niets aan doen welk ip je krijgt.
Pagina: 1