Ik heb mijn gewone desktop, en nog een ouwe toshiba T1800 laptop. Nou wil ik een progje schrijven wat via het liefst printerkabel oid kan communiceren met die laptop. Er zit op die laptop een seriele(of paralel haal ik altijd door elkaar) en een printerpoort, dus het moet via een van die twee poorten gaan... Wat het doel van het programma is om data die ik via mijn PC ophaal (raw text) te laten zien op die laptop. En evt toetsaanslagen, tussen 0 en de 9, terug naar PC.
Is er een manier om gewoon via een van die twee poorten een signaaltje, dus gewoon 1 aan, 2 uit, 3 aan, 4 aan, etc. en zo in een soort morse je data ophalen? of kan dat simpeler/moet dat moeilijker??
ik wil dus 2 progjes maken, 1 op PC en 1 op laptop
het gaat dus ook om een OUDE C++ versie op die laptop, op laptop draait ook niet meer dan DOS 5, dus het moet zo simpel mogelijk zijn denk ik..
Thanx
Is er een manier om gewoon via een van die twee poorten een signaaltje, dus gewoon 1 aan, 2 uit, 3 aan, 4 aan, etc. en zo in een soort morse je data ophalen? of kan dat simpeler/moet dat moeilijker??
ik wil dus 2 progjes maken, 1 op PC en 1 op laptop
het gaat dus ook om een OUDE C++ versie op die laptop, op laptop draait ook niet meer dan DOS 5, dus het moet zo simpel mogelijk zijn denk ik..
Thanx