[PHP] Boek of on-line tutorial om te leren?

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Waarmee kan ik beter mee beginnen, met een boek uit de bieb of een tutorial? Ik heb gezocht, maar geen duidelijk antwoord gevonden.

* WaarAnders eis een absolute php-noob, die gezocht heeft op "php leren" en de FAQ gelezen heeft

Verwijderd

Als je _echt_ php wilt leren, kun je het bes teen boek kopen. Het is een hele uitgave, maar je hebt wel meteen een goed naslagwerk, en een boek leest veel prettiger dan een document op je beeldscherm.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:23

Pelle

🚴‍♂️

Je zoekactie naar 'php leren' leverde 1244 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Wou je zeggen dat je die allemaal had doorgelezen? :)
Het verschilt per persoon; ik denk dat je om de basisprincipes onder de knie te krijgen beter met een tutorial kunt beginnen, en als je die doorhebt pak je je boek erbij om te zien wat er allemaal wel niet kan en hoe je dat wel niet aan moet pakken.

• WaarAnders
k, dan begin ik met tutorial. Als de tutorial hebt doorgewerkt, want kan je dan het beste doen? Wat proberen te maken (wat?) of een boek lezen?

Pelle: zoek op inhoud en in dit forum

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Moved vanuit W&G..

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Pelle
  • Laatst online: 18:23

Pelle

🚴‍♂️

Op donderdag 20 december 2001 15:29 schreef WaarAnders het volgende:
k, dan begin ik met tutorial. Als de tutorial hebt doorgewerkt, want kan je dan het beste doen? Wat proberen te maken (wat?) of een boek lezen?
Dan volg je nog een tutorial, nu heb je maar 1 kant van het verhaal gezien maar er is zoveel meer met PHP te doen.
En daarna ga je wat maken. My first database toevoegdinges ofzo.
Pelle: zoek op inhoud en in dit forum
Je moet niet in W&G naar PHP gaan zoeken, aangezien ze daar P&W voor hebben uitgevonden. Zie http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/14 .

/edit
OzBoz was me voor :)

• D2k
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

[search=php boek] :O

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• WaarAnders
dat was niet m'n vraag, maar bedankt ;)