Ik heb het volgende probleem: Als ik in mijn browser (IE 6.0 in WinXP) bij Address intyp: www.tweakers.net (of http://www.tweakers.net/) krijg ik de pagina wel te zien, maar met een heel brakke layout. Alle plaatjes die bovenaan staan, komen onderaan onder elkaar te staan en de text wordt weergegeven in Times New Roman 12. Ook als er gelinkt wordt naar iets met www.tweakers.net er in, is de layout brak. Dit is zeker in 99% van de gevallen zo, nu toevallig net gaat het weer goed, maar dat is de laatste maand niet meer voorgekomen. Ik typ namelijk vaak genoeg www.tweakers.net in (force of habit).
Maar als ik www door athena vervang, duz dat het athena.tweakers.net is gaat het altijd goed. Dan ziet het er uit zoals het er uit moet zien. Wie weet wat hier aan de hand is? Het is wel een beetje een workaround, athena.tweakers.net gebruiken, maar ja.
Maar als ik www door athena vervang, duz dat het athena.tweakers.net is gaat het altijd goed. Dan ziet het er uit zoals het er uit moet zien. Wie weet wat hier aan de hand is? Het is wel een beetje een workaround, athena.tweakers.net gebruiken, maar ja.
edit:
Ik bedenk me net dat de topictitel misschien een beetje flamend overkomt
, zo is het niet bedoelt
Ik bedenk me net dat de topictitel misschien een beetje flamend overkomt