Audi: Vorsprung durch Technik
Verwijderd
hmmz kvind de siemens s40 wel een leuk toestel enige nadeel vind ik de speaker boven.. hij is van dat rare metaal gemaakt wat niet fijn op je oor zit de c30 heeft dit ook, ik vind dat uiterst irri
Verwijderd
Ik vind hem mooier dan de nokia 3310, alleen is de s40, netzoals de nokia, veel te dik. Tenminste dat vind ikOp donderdag 20 december 2001 00:06 schreef mafiasven het volgende:
hmmz kvind de siemens s40 wel een leuk toestel enige nadeel vind ik de speaker boven.. hij is van dat rare metaal gemaakt wat niet fijn op je oor zit de c30 heeft dit ook, ik vind dat uiterst irri
Ik heb hem.
Je zult er in het begin wat gezeik mee hebben. Maar daarna heb je ook wat. Hij is echt
Je zult er in het begin wat gezeik mee hebben. Maar daarna heb je ook wat. Hij is echt
Verwijderd
Dat is geen metaal, maar gewoon plasticOp donderdag 20 december 2001 00:06 schreef mafiasven het volgende:
Heeft mijn S45 ook, alleen zit er bij de S40 een raster in.