Toon posts:

Geluidskaart doorgebrand?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik zat zojuist een film te kijken op m'n pc. Halverwege begonnen m'n boxjes te krijsen, pc zat vast en 3 seconde later restarte de boel. M'n sblive wordt niet meer gevonden. En opnieuw d'r in doen helpt ook niet. Ik begrijp dat m'n kaart waarschijnlijk gefried is? :( Ik snap er iig niet veel van (search leverde helaas ook weinig op). Bedankt voor de genedie 't mischien wat kan verhelderen :)

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 23:10 schreef BluBBertjE het volgende:
Hoi,
Ik zat zojuist een film te kijken op m'n pc. Halverwege begonnen m'n boxjes te krijsen, pc zat vast en 3 seconde later restarte de boel. M'n sblive wordt niet meer gevonden. En opnieuw d'r in doen helpt ook niet. Ik begrijp dat m'n kaart waarschijnlijk gefried is? :( Ik snap er iig niet veel van (search leverde helaas ook weinig op). Bedankt voor de genedie 't mischien wat kan verhelderen :)
Ja maar hoe fry je een geluidskaart?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Computer al helemaal uit gehad? Stekker eruit en alles en dan ff wachten?

Verwijderd

Doorgefikt hoeft niet natuurlijk, het is zo mogelijk dat er een chippie mee gekapt is, shit happens.
Hou er rekening mee dat alles wat in je PC zit zomaar van de een op de andere dag kapot kan gaan, daar doe je niks aan

Verwijderd

Kun je hem niet proberen in een andere PC?

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

heb ik ook gehad met mn live.
weet ook niet waardoor het komt,
mogelijk de te hoge bussnelheid. ik had mn cpu overclocked
700@886, mn bus was ook 15mhz hoger, kan die mogelijk niet zo goed hebben :'(

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt :)
Ik heb 'm ondertussen idd ook even bij een andere pc geprobeerd, maar hij is helaas zo dood als een pier.
Dat apparaten er plotseling mee ophouden heb ik helaas ook wel vaker mogen meemaken. Alleen terwijl 't normaal een stille dood is als ik 'm aanzet, was 't hier een nogal plotse luide doodskreet ;)
Dat had ik nog niet meegemaakt, en ik snap dus ook niet echt waar dat nou door komt (bijv dat ik de sblive volume + pitch altijd erg hoog heb staan) :?

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mijn live heeft ook een keer gehad dat hij opeens keihard een hoge toon gaf.

Na een restart deed hij het wel gewoon nog.

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 23:41 schreef Hyperbird het volgende:
Mijn live heeft ook een keer gehad dat hij opeens keihard een hoge toon gaf.

Na een restart deed hij het wel gewoon nog.
Dat heet een vastloper van het systeem terwijl je muziek aan het afspelen was.

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 23:37 schreef BluBBertjE het volgende:
Bedankt :)
Ik heb 'm ondertussen idd ook even bij een andere pc geprobeerd, maar hij is helaas zo dood als een pier.
Dat apparaten er plotseling mee ophouden heb ik helaas ook wel vaker mogen meemaken. Alleen terwijl 't normaal een stille dood is als ik 'm aanzet, was 't hier een nogal plotse luide doodskreet ;)
Dat had ik nog niet meegemaakt, en ik snap dus ook niet echt waar dat nou door komt (bijv dat ik de sblive volume + pitch altijd erg hoog heb staan) :?
Het gebeurt gewoon, heeft volgens mij niks met de wat hogere FSB te maken, dat zou die kaart prima moeten trekken.
Volumeregeling heeft er al HELEMAAL niks mee te maken.
Pech, pure pech

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
garantie???

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 23:42 schreef TweakGuy het volgende:

[..]

Dat heet een vastloper van het systeem terwijl je muziek aan het afspelen was.
Nee, niet dat hij blijft hangen in een toon die die dan toevallig afspeeld, hij speelde trouwens nix af op dat moment |:(

Pc draaide nog vrolijk verder

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Op woensdag 19 december 2001 23:16 schreef the_virus het volgende:
...700@886, mn bus was ook 15mhz hoger, kan die mogelijk niet zo goed hebben :'(
Mogelijk idd.. ik heb hier exact dezelfde situatie.. en m'n live gaat al een jaar perfect :)
Pagina: 1