• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-02 13:55

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Topicstarter
Ik zag bij de Kijkshop hier in Zaandam dat de Palm III xe voor 299 gulden wordt aangeboden. Hij staat echter niet op de website. Dus voor een ieder die interesse heeft, check de dichtstbijzijnde Kijkshop in levende lijve.

Ik heb zelf geen ervaring met PDA's, maar als ik het prijskaartje moet geloven is dit dus nogal goedkoop voor deze Palm. Wie kan mij hiervan overtuigen en als ik hem aanschaf, heb ik dan een aardige/goede/zeer goede prijs/prestatie verhouding?

I think, therefor I am.....I think.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het is een goed ding, alleen een oud model (de 3 serie word niet meer gemaakt), daarom zal hij waarschijnlijk zo goedkoop eruit gaan (hij was al eerder in prijs gedaald). Het is de beste palm III die er is, dus als je geen bezwaar hebt tegen het formaat zou ik er voor gaan.

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 23:10 schreef Bigs het volgende:
Het is een goed ding, alleen een oud model (de 3 serie word niet meer gemaakt), daarom zal hij waarschijnlijk zo goedkoop eruit gaan (hij was al eerder in prijs gedaald). Het is de beste palm III die er is, dus als je geen bezwaar hebt tegen het formaat zou ik er voor gaan.
true, true...

het is idd een beetje een lomp apparaat, maar in vergelijking met bijvoorbeeld de m100/m105 is het een veel beter ding! (8mb RAM/4mb flash)

Wil je een PDA, neem dan dat ding of een m100...

Ik heb zelf een paar maanden geleden een m100 gekocht en ik gebruik hem dagelijks met veel plezier!

• wmvink
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11-2025
Voor 299 piek kun je niet het schip ingaan. Fantastisch apparaat met - op een kleurenscherm na - slechts enkele functies die de moderne Palms van > 1000 piek je niet bieden.

Heb zelf IIIc en dat is een kleurenversie van de IIIxe. Go for it zou ik zeggen.

AMD Duron 800@800, 640MB, MSI 6340, 40GB Maxtor@5400rpm, 4.3GB Quantum Fireball, Lite-On 32x12x40, Noname 32x, MSI GeForce 4 MX440, Realtek 8029.

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En ik zou heel snel zijn want na veel rondbellen o.a. met het hoofdkantoor konden ze er geen vinden, oo
knie in de computer. Waarschijnlijk nog een allerlaatste restant.