[DVD] SEG 2000 wilt niet flashen/upgraden naar 3H

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ik wil mijn SEG 2000 DVD speler 'upgraden' van 3E naar 3H. Voornamelijk omdat in de 3E versie de Macrovision niet kan worden uitgeschakeld en ik op mijn TV maar 1 SCART aansluiting heb zitten. Ik moet dus OF die stekkers telkens ompluggen OF hem via de Video doorlussen enneuh.. dat gaat niet vanwege de Macrovision.

Ik heb alles goed gedaan naar mijn mening:

1. Ik heb de regiocode naar "2" (B) gezet, zodat mijn type nummer G2H0XGPX--3E werd.

2. Ik heb de passwordfile en ROM file gedownload en het typenummer in de password file aangepast naar mijn eigen type nummer (zie punt 1).

3. Ik brand de hele handel op een CDRW, ISO 9660 MODE1 en stop deze in mijn SEG DVD speler.

En dan ... geeft ie telkens een UNKNOWN DISC of NO DISC error!!

Ik weet *ZEKER* dat hij goed gefikt is.. en ik heb het al met deze CD's geprobeerd:

- Nashua CDR-W 700MB
- Nashua CD-R 700MB
- LiteOn CDRW 640MB (zat bij mijn Liteon 16x/40x/10x)
- Philips CD-R 700MB (12x)

Met die Philips CD moet het ZEKER werken.... kent iemand dit probleem??! Kan iemand helpen?

EDIT: Oh ja, ik heb ook al de Firmware van mijn DVD speler geupgrade naar de laatste versie maar erhm helpt niets.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ben ik nou de enige met een SEG?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Nou moe.. :)

Verwijderd

Kijk eens op www.dvdboard.de, vooral de faq sectie is voor je aan te raden. Zal wel iets met de bios code te maken hebben.

Als je toch aan het flashen gaat, waarom niet gelijk versie 4.2bt of de Kis 54 (die draai ik nu ook).

Maar eerst de faq chekken of je speler wel geupdate kan worden, de hele oude kunnen dat niet zomaar...