vraagje aan review team T.net!

Pagina: 1
Acties:

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik meen me te herinneren dat Femme schreef dat hij de Abit KA7 en de ASUS K7V had binnengekregen.

De review van de Abit KA7 hebben we allemaal al wel gezien, maar komt er ook nog een review van de ASUS k7V? Of is dit bord overleden?

Bij voorbaat dank!

P.S. Ik weet niet of dit eigenlijk wel de goede plek is voor deze vraag?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hoe dat precies is gegaan weet ik niet, maar dat was de brakste K7V ooit gemaakt.

Dat ding wilde niet eens stabiel draaien op de standaard snelheid (hij moest z'n Athlon 600 downclocken geloof ik ) en dat is natuurlijk niet te aanvaarden voor de opper-tweaker :)

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-02 13:34

vanDaal

-ismeereentje

Dat was toch alleen bij zijn K7M? Of bij beide?

• Crazyhorse
Ik heb zelf ook de K7V maar hij doet het perfect.

Kunnen jullie geen nieuwe krijgen ofzo?

Is volgens mij toch wel de moeite waard om te reviewen.

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Nee, Femme had eerder een K7M... da was de super brakke plank waar ie zo op afknapte..

de K7V doet het bij hem althans vrij goed. (dat rosink er gillend gek van is geworden is een ander verhaal)

een review zit wel in de pijplijn, maar als je weet dat femme dag en nacht bezig is met code kloppen, snap je wel dat ie niet echt tijd heeft op het moment om zijn werk station te strippen om die plank (waar ie op draait) te kunnen testen op een beetje zinnige manier.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Femme
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De K7V die ik hier heb is _rock_solid. Ik vraag me alleen af of ik er nog een review omheen moet bouwen aangezien de Slot A Athlon nu al weer oud nieuws is.

• Crazyhorse
Femme,

Er gaan toch geruchten dat de K7V ook geschikt zou zijn voor Socket A cpu's?

Of klopt dat niet?

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Wat mij betreft laat je die review maar hangen. Je hebt belangrijker dingen te doen :)

Verwijderd

Wanneer ik niet tot twee maal toe dit bord uit een slechte batch ( spontane reboots, niet starten enz. ) had getroffen was er zeker een review gekomen, helaas ;) staat er nu een KA7-100 voor in de plaats. Zoals Femme al zei zijn slotA planken niet echt een hot item meer...

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:05
Misschien tijd voor een KT133 test, zodat TN niet zoals nu vaak het geval is qua reviews een beetje achter de feiten aan loopt?

Verwijderd

Zoals Daniel al eerder schreef gaat daar dus verandering in komen...
http://www.tweakers.net/plan.dsp?PlanID=5

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:05
Rosink, die .plan had ik al gelezen :P

alleen de kt133 reviews komen nu opgang, dus is het eik zorg om nu zo'n bordje te ritselen. ipv eerst nog w8ten tot het revieuw team helemaal op toeren is

• Femme
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We zijn al bezig met KT133 borden.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dennism: wij kunnen nu eenmaal niet toveren. Zolang wij niet de financiële middelen hebben om zelf voor 15 mille aan testsystemen te kopen, zijn we afhankelijk van anderen. En dat gaat soms niet zo snel als we zouden willen :(

Verder kost het gewoon tijd om relaties met fabrikanten aan te knopen. Je moet langzaam vertrouwen winnen, en dan krijg je ook de mogelijkheid om vaker en eerder reviews te doen.
Pagina: 1