Ik vind dat de beoordeling van de berichten de laatste tijd vooruit gaan, het gaat de goede kant op. Wat ik niet snap is dat bij sommige gemodereerde reacties gewoon 0 staat en bij anderen 0 - gemodereerd. Waarom wel bij de ene maar niet bij de andere?
Die andere zijn dan toch nog niet gemodereerd...of heb ik het mis? Iig ben je gemodereerd als het papiertje links boven je post een zwart randje heeft.
Ik ben toch malle pietje niet!
Je reactie is gemodereerd als er staat 'gemodereerd' als je met je muis aanwijzer over het rode,witte,blauwe papiertje gaat.
Als moderator kan je bij een reactie uit verschillende dingen kiezen zoals informatief, troll etc. en eentje daarvan is ook gemodereerd, wat het nut daarvan is weet ik niet.
I hope that het nu wat duidelijk er is.
Als moderator kan je bij een reactie uit verschillende dingen kiezen zoals informatief, troll etc. en eentje daarvan is ook gemodereerd, wat het nut daarvan is weet ik niet.
I hope that het nu wat duidelijk er is.
The Legend: Ik heb genoeg reacties gezien die al gemodereerd waren maar waar verder niks bijstond. Sommige reakties staat dan wel weer gemodereerd bij. Ik snap dus niet echt waar dit goed voor is.
Troll, flamebait enzo zijn uiteraard allemaal wel duidelijk, net als open deur (goeie trouwens) maar gemodereerd?
Troll, flamebait enzo zijn uiteraard allemaal wel duidelijk, net als open deur (goeie trouwens) maar gemodereerd?
'Gemodereerd' is een volledig overbodige opmerkingen die door sommige moderators wordt gebruikt om aan te geven dat een posting gemodereerd is. Dit kun je ook al zien aan de icoontjes voor 'Gepost door...' (licht/half transparant icoontje = niet gemodereerd, zie alt text bij icoontje).