Toon posts:

[ADSL] Verkeerd DHZ pakket... wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijd geleden mijn ouders zo ver gekregen dat ze ADSL hebben aangevraagd bij XS4ALL... Nu is het zo dat we hier een ISDN-lijn hebben liggen (sinds ongeveer een jaartje) en na een tijdje hebben we het doe-het-zelf-pakket ontvangen...
Mijn vader en ik maken samen het pakket open en kijken eerst op de pakbon, daar staat dat het een DHZ Ethernet ISDN pakket betreft...
Alleen het betreft een POTS ('gewone' analoge telefoonlijn) splitter en een POTS-modem... en die doen het dus mooi niet op een ISDN-lijn...

De helpdesk helpt ons ook niet echt, die zeggen alleen maar dat de orderdesk contact met ons opneemt. Nou mooi niet dus... En ja we hebben vaak genoeg gebeld...
Waarom je die dingen niet gewoon bij de Primafoon kan omruilen is mij ook een vraag :?

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Ik ben bang dat ik gewoon vet genaaid ben door KPN en dus eindeloos door de papiermolen word gehaald zonder dat ik een ander modem heb...

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
reageren nie echt op je tropikie...

Maargoe, ja bekent probleempje bij de kpn...
Als de helpdesk zegt dat de 'orderdesk' contact opneemt moet je dat maar geloven. Maar je kan het proces ook een beetje versnellen >:)
Je zegt bv. dat je al 3 weken lang belt ofzo... en niemand je heeft gebeld...
En je wil NU duidelijkheid... Ze moeten je dan gewoon niet kunnen afwijzen... (nah ja de KPN :+ )

Ik hoorde hier op the GOT dat mensen hem gewoon retour stuurde naar de afzenden (kosten op KPN/de ontvanger ofcourse) en een brief der bij met een uitleg.... heb je snel genoeg een nieuwe toch???

Verwijderd

Bel met je provider. Die regelt de aansluiting en zorgt dat het pakket word opgestuurd. Je ben dus misschien niet "vet genaaid door kpn" . Bel naar xs4all en anders naar 0800-mxstream

• jerroentje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-08 23:01
Je kan ook eerst een briefje schrijven of een faxje sturen waarin je de situatie uitlegt en dat je binnen een week aeen oplossing wilt hebben. Heb je geen antwoord binnen een week gewoon de hele kolerebende terugsturen en nix betalen. En dan @home nemen