Message wordt gewist bij *esc*

Pagina: 1
Acties:

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-02 17:27

MicroWhale

The problem is choice

Topicstarter
Bij het intypen van een boodschap of reply voor got, wordt bij het indrukken van escape de totale boodschap gewist. Dit is vreselijk irri. Heb je een lap text gemaakt, maakt 1 toets die voor eeuwig verdwijnen.

(reden waarom ik op esc duw is omdat ik een switch heb met 8 comps. om met keyb. te switchen: PrScr, *getal*, Enter. Na PrScr kun je op escape duwen om switch ongedaan te maken)

1. Waar ligt het aan?
2. Is het te verhelpen, zo ja hoe?
3. Wordt het verholpen?

Thanks

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
1. IE.
2. Ja, Netscape gebruiken.
3. Als je punt 2 opvolgt is het verholpen. ;)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Topicstarter
AHa, het ligt dus aan deze kant.

Onno, gaat niet. Policies..... :(

.... dan maar ff iets anders in elkaar hacken. :)

Thanks!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
LOL ;)

Het gebeurt trouwens aleen als het edit veld 'focus' heeft. Als je op een ander gedeelte van de pagina klikt is het over. (Dan is het Stop.) Misschien dat je daar nog wat aan hebt... btw; bij de meeste switch boxen kun je het menu ook weer sluiten door nog een keer op PrintScreen te duwen... :)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Topicstarter
:) Beter joop! :)

Ik lees nooit meer een handleiding.