Toon posts:

[PHP / Flash]ik wil geen bedankje!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een makkelijk scriptje gevonden voor het versturen van Mail, scheelt een hoop CGI gepruts. Helaas heb ik nog een klein probleempje...ik krijg het niet voor elkaar dat ie de bedankpagina achterwege laat (heb geprobeerd de HTML eruit te gooien maar dan geeft ie een lege blz)

volgende is dus het geval
ik verstuur het mailtje met de gegevens...ga netjes naar het volgende frame in mijn flash....maar ik krijg een html bedankje.....weet jij wat ik over het hoofd zie? Kan ik dit wel uit het script halen? of moet ik gaan werken met een Javascriptje sluit venster?

Kijken? : http://www.swebs.nl/eurostar
Je komt dan wel op de Flash versie (testsite)
Klik in het beginmenu op Assurantien / contact / verzend / en dan zie je bedankt in een popup die ik niet wil hebben

Verwijderd

dan kun je met
<form blablabla target="framenaam">
het script in een onzichtbaar frame openen

dus gewoon 1 extra frame aanmaken, en die hoogte 1 geven.

Verwijderd

Topicstarter

sorry snap het effe niet..:?.ik heb in mijn html form geen target meegegeven, en heb net in flash de target verander maakt dit maakt niks uit. Er blijft HTML komen (oftewel een popup of hij gooit het in Parent of top...ook als ik target leeg laat)...bedoel je dat ik een extra flashframe moet maken?

Beetje blond :)

Verwijderd

Ehh ik denk dat ik degene was die een foutje heeft gemaakt :)

Ik had er overheen gelezen dat het over Flash ging :o

Verwijderd

Topicstarter
Ahhhzzoo..ok...ik gebruik hetzelfde script idd voor een html mailer maar daar werkt ie perfect en heb ik ook target bla bla bla....

Verwijderd

Topicstarter
op dit moment verschijnt er geen popupje meer (omdat ik in de flash Load variable meegeef i.p.v. getUrl...maar nu heb ik het probleem dat ie een leeg mailtje stuurt...ongeacht wat ik invul.......noppes!!

Ben aan het puzzelen..dus kan per minuut veranderen :)

Verwijderd

Topicstarter
JOEPIE hebbes

> loadVariablesNum ("http://blablabla.nl/mailer.php3", 0, "GET");

Dit is de oplossing (mocht je het wille weten)
Geen Popup meer en hij leest netjes alle velden uit!:)
Pagina: 1