Junior Member >> Delete it, now....

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dit zei RickJansen op SG:
Boeit geen ruk of je nou Junior Member bent of niet.
Dus ik wil weten:
Wat is het doel van Junior Member?

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 12:12

ALH

ja, goede vraag!

Rick, dat was pedagogisch niet verantwoord... :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Rick bedoelt waarschijnlijk dat je niet moet zeuren als je Junior Member bent. Da's iedereen geweest. Je wordt vanzelf Member. Verder is het fijn om te zien of iemand Junior is of niet als je reageert op iets van hem (haar). Een Junior moet hier niet de boel komen af zeiken of overdreven commentaar geven op anderen of het forum zelf. Als je hier net nieuw bent moet je je gewoon een beetje gedragen (IMHO). Ik wil niet zeggen dat Junioren per definitie etters zijn maar ze gedragen zich meestal wel anders als de mensen die hier langer zijn. :)

En als je hier niet tevreden mee bent; we kunnen je eigen argument ook tegen je keren.
Als "Junior Member" niet boeit, waar zeur je dan over? ;) >:)

Verwijderd

Wat er staat is dat het niet uitmaakt of je JM bent of niet. Dus heeft het geen nut. Maar het geeft wel veel gezeik. Om niks dus.

Dus kan het weg. Volgens rick. Bravo Rick!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Inderdaad, wat mij betreft kan die status weg. Maar ik weet niet of het van UBB en/of Femme mag.

• redwing
  • Laatst online: 23:25
Helemaal mee eens, zeker met dat brakke UBB lopen er volgens mij al aardig wat mensen rond die allang member zijn, maar door een of andere crash dat niet meer zijn. Verder maakt het totaal niets uit of je nu member of junior bent. Het gaat ten slotte toch om de reply's die je geeft. Als je hier ff komt weet je toch wel wie onzin aan het verkopen zijn (en dat zijn dus niet altijd de juniors)

[removed]

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Volgens heb ik Femme ooit ook dergelijke geluiden horen maken, correct me if I'm getting wrong.

Anyway, ik vind het ook onzin --> gewoon member na één post.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Is dus de vraag, ligt het aan Femme, of ligt het aan UBB? (vage nick trouwens, wie noemt zich nou UBB?)

Of ze hebben er gewoon geen zin in omdat PHP toch binnenkort komt. (PHP moet eerst van z'n junior-member status af...)

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:50

The Legend

*Plop*

Euhm....Dopamin, UBB is geen nick maar dat is het forum :)
Verder boeit het mij niet of de Junior status blijft of niet...

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Dat was zo'n ding.
Eeh, hoe heet het,
zo'nnuh... dinges, grapje.
Dus.
Haha..

:)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Junior Member uitschakelen is vrij eenvoudig; gewoon in het CP de lat op 1 post zetten :)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:51

botoo

💀 too old to die young

Ik vind die junior status best wel (een beetje) nut hebben, als een junior een onnozele vraag stelt wil ik soms wel reageren, als een "echte member" stomme vragen stelt negeer ik die, dan is het ofwel niet serieus of het is zo'n postingracer, in beide gevallen boeit dat me minder dan een vraag van een junior.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Timmey
  • Niet online
Dus wat betreft het forum zal er geen probleem zijn om Junior Member uit te zetten.

Kan iemand Femme ff op deze topic wijzen?

En ik vind het onzin om wel/niet te reageren op een member/junior member.

Er lopen hier ook een aantal mensen rond die hier al maanden lid zijn maar nog steeds Junior zijn omdat ze hier gewoon weinig posten, veel meekijken, of alleen uiterst zinnige dingen posten.

Ik vind dus dat Junior Member afgeschaft moet worden!

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:32
Ik vind het idee van Junior Member best handig.

Alleen neem ik het niet serieus; ik bezoek Tweakers al sinds 98 en post ook best wel eens wat.

Maar het zal allemaal wel onzin zijn, ben tenslotte Junior :+

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• Jag
  • Laatst online: 21:23

Jag

Die junior member status kan mij ook echt gestolen worden, maar dit wordt al langer gezegd, misschien een idee voor het PHP forum.

Jag

• Timmey
  • Niet online
maar dit wordt al langer gezegd
Daarom moet er ook wat aan gedaan worden.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

misschien een idee voor het PHP forum.
Dat is volgens mij 1 van de oorzaken dat dit soort dingen niet meer doorgevoert worden, het wordt uitgestelt tot het PHP-forum komt. UBB heeft afgedaan en wordt niet meer echt onderhouden.

Dus, we wachten maar weer op het o zo bejubelde PHP-forum.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:32

crisp

Devver

Pixelated

Waar ligt de lat trouwens? Zeker bij 100 (bij post no. 50 was ik nog steeds junior)

Intentionally left blank

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 21:33
weet je wat ik ook niet snap.
een junior member (zoals ik) weet er nog helemaal niet veel van, en dan gaan sommige mensen er nog over ouwe k**kerhoeren als er iets fout gaat. ckeck de topic over "wie is het knapste meisje" en "onzin van junior members". :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Verwijderd

ik vind het in principe wel een goed idee om van die statussen in te bouwen (of iig altijd het aantal posts te laten zien)

en dan nog liefst het aantal posts buiten de onzin fora

als er iemand loopt af te geven op bijvoorbeeld een sitecheck en die persoon heeft 2 posts en een persoon die 200 posts heeft zegt dat ie leuk is dan kan je er in principe vanuitgaan dat die met 200 posts er veel meer heeft zien voorbij komen en dus beter weet waar hij het over heeft.

Let wel IN PRINCIPE

voor de rest maakt het zo niet uit, zo ben ik bijvoorbeeld mijn 500 posts en handige nick kwijtgeraakt toen ik zo nodig mijn email wou veranderen toen er doie probs waren met het mailen van de passwords, stoort op zich niet alhoewel ik net iets meer gereplied/post heb dan ik nomaal zou doen :)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Wat mij betreft mogen de 'statussen' weg. Waarvoor zijn ze er? Vooral om aan te geven hoelang iemand al op dit forum rondloopt. Natuurlijk is dat erg bedriegelijk als iemand opnieuw moet reggen om wat voor reden dan ook. En zeker in het geval van GoT is de status erg flauw, omdat er maar 2 zijn. Ik vind zelf ook dat zolang je junior bent, je 'er niet echt bij hoort'. Althans, in mijn geval dan, he? Tuurlijk is dat stom! Maar toch zou ik toen wel graag dat member status willen bereiken. Gekkigheid krijg je dan!

Dan ben ik er zeker voor om permanent aan te geven hoeveel posts iemand heeft gedaan. (Zoals bij Gathering of Gamers.)

OF... schaf dat dan OOK af en zet er neer wanneer iemand is geregd. "Ja maar dat kan je toch ook zien in de identity?" Ja, tuurlijk, maar nu staat er toch ook een status? Doe dan de reg-datum maar.

• Timmey
  • Niet online
Dat is idd een goed idee, op de plek waar nu junior member staat gewoon de reg datum neergooien.

Een ander idee is om iemand een maand lang junior member te laten zijn en hem/haar dan member te maken.

Zo kan je ook iemand zijn dubbele posts vergeven omdat ie "tenslotte nog nieuw is".

In ieder geval moet die lat van 100 posts weg!

En om te wachten op het nieuwe forum?
Onzin! Het is met UBB een kleine moeite om het even aan te passen.

Zijn er nog adjes die hier nog wat op te antwoorden hebben?
Of in ieder geval duidelijkheid kunnen geven over deze zaak?

Verwijderd

ik vind t gewoon onzin dat iemand zich uberhaupt over dit onderwerp zou opwinden.
Je komt toch op het forum om je contributie te geven aan topics, om anderen te helpen en om vragen te stellen??
dan doet het er toch geen zak toe of je Junior Member of Member bent? ik snap gewoon NIET waarom iemand in 's hemelsnaam zo veel mogelijk crap zou posten om member te worden. en dan? je bent member? gefeliciteerd! maar je hoort er NIET bij!

dit forum moet gewoon vergeleken worden met een nieuwsgroep. iedereen moet behulpzaam voor anderen zijn, en z'n kop dicht houden als hij/zij niets belangrijks heeft toe te voegen aan een topic.

• Morgoth
  • Laatst online: 05-02 20:36
Als je junior ben moet je je extra gedragen, want als je al begint met te kloten moet je meteen afgekapt worden en opsodemieteren!
Als je is een x een irri topic start als member met 1000posts moet dat kunnen.....

Verwijderd

Junior Member uitschakelen is vrij eenvoudig; gewoon in het CP de lat op 1 post zetten

Yeah right....sjek mijn profiel dan maar eens! Ik denk daŽk voor altijd junior blijf!!

Verwijderd

Ja, heeft echt nut dat Junior member. Mijn profiel was ff door de war en is getrashed...ben nu dus gewoon een nieuwe user, met een nieuwe ID (&die is weg) en ben gewoon weer een junior...krijg je weer van die leuke reacties als je per ongeluk ergens een foutje maakt...joepie!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:32

tweakerbee

dus..?

Niemand z*ikt erover op de nieuw berichten, dus waarom hier wel. Het maakt niet uit of je junior member bent of niet. Trouwens wel slecht om daar uit af te lezen of iemand er veel van af weet. Ik weet inmiddels wel wat van hardware/windows/javascript/html af, maar op het gebied van linux/php/mysql ben ik nog maar een newbie, dus daar zal ik zeker domme vragen stellen!

*tweakerbee vind het zo wel goed!

You can't have everything. Where would you put it?

• Timmey
  • Niet online
Het irritante van dit vind ik dat er geen antwoord komt :(
Pagina: 1