Audio forum

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 13:34
Ik weet het, het zoveelste voorstel voor een forum, maar ik merk een toegenomen interesse voor audio related topics op hardware algemeen (waar ze nu staan). Ik vind persoonlijk differentiatie (om maar eens een moeilijk woord in de strijd te gooien) van GoT wel een goeie zaak, helemaal omdat het zo groot aan het worden is.
Bovendien vind ik het zelf altijd zeer boeiend, en ik hoop dat de audio topics hiermee alleen maar meer in trek zullen raken.
Dit is eigenlijk een soort onderzoekje of er wel genoeg animo voor is.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-10 15:52

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Jag! Lijkt mij een goed idee!
Admins?! >:)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op http://sjeemz.nl/forum/ wil ik er evt. wel een aanmaken als de adjes hier weer te lui zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Jag, goed idee...je mag van mij trouwens meteen admin worden van dat forum want je weet er veel vanaf.

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Ik ben ook voor kan ik mijn kratje pils misschien terug verdienen :)

Greetz Jur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:29
je mag van mij trouwens meteen admin worden van dat forum want je weet er veel vanaf.
Daar sluit ik mij bij aan.

Ik ben ook voor een audioforum, er worden flink veel vragen gesteld over setjes/boxen/DVD/DD enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAG als Admin???
Er is er natuurlijk maar 1 die er echt verstand van heeft.
THAT'S ME BABY! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Yeah, rite :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

lijkt me strak plan

en /me sluit zich aan bij de SiGNe en Red devil

=> Jag als Admin

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 10:41

Diamon

The Weird One

Ben met het me rest eens.
Aangezien Jag op deze topic:
VU-Metertjes aansluiten op versterker
Duidelijkheid heeft geschept.

Go Jag :)

Mzzl Diamon

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
Ik vind het ook een goed plan. Dat van Kaj ook. Succes Kaj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel goed plan...

Zat er eigenlijk al op te w8en wanneer er zo'n forum kwam :)

Jag for Mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Jag, goed idee...je mag van mij trouwens meteen admin worden van dat forum want je weet er veel vanaf.
Dank je wel. Ik zou ook best wel moderator of zo willen zijn, maar eigenlijk zou het nog beter zijn als er gewoon niet eens een moderator nodig is, zoals op het wetenschap & levensbeschouwing forum.
Maar wat belangrijker is, is de vraag of er wel genoeg interesse voor is. Aan jullie te horen wel, maar er moeten natuurlijk nog wel een stuk meer mensen zijn om een apart forum te rechtvaardigen.
Ik vind audio hardware trouwens wel bij computers horen, en ik denk dat het forum niet zou misstaan in de category harde waren.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me echt een heel goed idee een audio forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed idee, moet er komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor, maar laten we het audio/video noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
Ja, lijkt me wel wat zo'n forum. Dan moet Jag de moderator worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Ik ben voor, maar laten we het audio/video noemen
Vind ik ook wel een goed idee, waarmee ik er vanuit ga dat met video niet videokaarten bedoeld wordt, maar av zoals in av receiver.
In ieder geval bedankt voor de reacties.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count me in....

En eventueel kan je al die muziek-topics er ook nog bij mikken. Alleen wordt het dan al snel een onoverzichtelijke massa, met al die "waar houd jij van" en "wat is goed"-shit...

Maar gewoon Audio & DJ forum lijkt me een geweldig plan!

Hoe gaat het trouwens met het idee wat iemand een tijdje geleden had? Een speciale site voor "audio-tweakers"???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel, blame it one the UBB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
En eventueel kan je al die muziek-topics er ook nog bij mikken
Tja, dat hoort er wel bij, ook al is dat eigenlijk software.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Zijn er nog niet genoeg audio-sites met forums dan? http://hifi.pagina.nl /

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:01
Ik sluit me aan bij Jag en de rest, een audio forum zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Laatst online: 18-09 16:47
En ook ik ben een voorstander van een audioforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Zijn er nog niet genoeg audio-sites met forums dan?
Er zijn ook heel veel computer sites met computer forums, dus dat argument gaat niet echt op. Bovendien blijf ik liever op GoT voor dat audio forum. Het zou gewoon erg cool zijn als dat hier zou komen.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

En als Nieuws, Sport & TV nou iets zou worden als Audio, TV, Sport en Nieuws ofzo? Aangezien het niet computer-gerelateerd is lijkt me dit een betere oplossing.. Een forum voor Audio alleen lijkt mij wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Het wel computer gerelateerd! Om te beginnen zouden er veel topics komen over speakers voor aan de computer. Verder zijn er altijd veel topics over geluidskaarten, A3D en EAX dicsussies, die ook allemaal in het nieuwe audio forum zouden kunnen. Dan heb je ook nog dingen over audio cd's branden en problemen met geluid veroorzaakt door software problemen. Dus het is zeker wel computer gerelateerd lijkt mij.
Samenvoegen met nieuws, sport & TV lijkt mji geen goed idee omdat die dingen heel weinig met audio van doen hebben. Een onderdeel van harde waren lijkt mij beter. Een fusie met videoplanken en beeldkannonen lijkt mij dan nog beter, dan zou je er een audio en video forum van kunnen maken. Maar de overeenkomst zit 'm dan meer in de naam dan inhoudelijk.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Jag, een aantal topics die jij opnoemt (bv, welke geluidskaart, software problemen met geluid etc) kunnen heel goed in de huidige fora.
Vragen over het kopieren van audio-cd's horen hier naar mijn idee helemaal niet thuis.
Er zijn ook heel veel computer sites met computer forums, dus dat argument gaat niet echt op.
En deze site gaat voornamelijk over computers, niet over audio.
Bovendien blijf ik liever op GoT voor dat audio forum.
Ik zou ook graag een forum voor konijnenliefhebbers op GoT zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Jag, een aantal topics die jij opnoemt (bv, welke geluidskaart, software problemen met geluid etc) kunnen heel goed in de huidige fora.
Vragen over het kopieren van audio-cd's horen hier naar mijn idee helemaal niet thuis.
Ja natuurlijk kunnen die ook in andere forums, je kan natuurlijk ook een forum maken. De vraag is dan ook of er genoeg interesse is voor dit soort topics om een nieuw forum te rechtvaardigen.
Dat audio cd's kopieeren (op een illegale manier) niet hier thuishoren, ben ik op zich met je eens, maar dat heeft echt niets te maken met het wel of niet komen van een nieuw forum. Als je een nieuw forum maakt, komen er namelijk niet meer topics over illegaal audio cd's kopieeren. Bovendien had ik het over legaal cd-tjes branden (bijvoorbeeld cd-tje voor in de auto of zo).
En deze site gaat voornamelijk over computers, niet over audio
Ik heb net in mijn vorige post gezegd dat ik verwacht dat er genoeg computergerelateerde topics zouden komen in zo'n nieuw forum. Als je vind dat er geen nieuw niet computer forum mag komen, moet je eerst aangeven waarom een audio forum niet computer gerelateerd is.
Ik zou ook graag een forum voor konijnenliefhebbers op GoT zien
Ja, en ik heb ook nog wel een paar wensen, maar daar ga ik tweakers niet mee lastig vallen omdat er a) niet genoeg interesse voor is, en b) het niks met computers te maken heeft (in tegenstelling tot het audio forum).

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Zoals ik al zei, alle aan computers gerelateerde topics mbt audio kunnen nu al in de diverse fora, en alle niet-computer gerelateerde topics kunnen vast heel mooi op een andere site. Ik vind dat GoT niet de plaats is voor topics over versterkers, cd-spelers, dj's etc.
Er was ook veel animo voor een liefdes- en relatieforum, maar dat vond men ook niet op zn plaats. En ik vind dat evenveel met pc's te maken hebben als de in's & out's van een mengpaneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Zoals ik al zei, alle aan computers gerelateerde topics mbt audio kunnen nu al in de diverse fora, en alle niet-computer gerelateerde topics kunnen vast heel mooi op een andere site
Je kan wel twee keer hetzelfde zeggen, maar dat maakt het nog niet meer waar. Je kan inderdaad zeggen dat alle computer gerelateerde topics over audio in andere forums kunnen, maar dat kunnen alle topics over processoren ook, en toch is daar een apart forum voor. Het gaat erom dat er genoeg topics waren die over processoren gingen om er een apart forum van te maken. Daarom ben ik ook begonnen te vragen of er genoeg animo voor een apart audio forum was, maw of er genoeg aparte topics over audio zouden komen voor een apart forum.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Ja, Jag, maar processoren zijn computer gerelateerd, en daarmee gerelateerd aan tweakers.net.... hoe je boxen moet maken is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Hoe je speakers moet maken zal echt maar een klein onderdeel vormen, er zijn genoeg wel computer gerelateerde topics, lijkt mij. Zie eerdere post.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle discussie over audio, dus speakers, versterkers, bronnen, zelfs kabels, etc lijken mij best interessant en ik zou 't echt zonde vinden als dit idee overvliegt onder het mom van "niet computer-gerelateerd"...
Stuffis Generalis, Nieuws, Sport & TV, Wetenschap en Levensbeschouwing en vooral dat Onzinforum zijn verre van computer-gerelateerd.

Dit is Gathering of Tweakers, en er valt toch een hoop te tweaken op dit gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Ik heb de afgelopen dagen gelet op posts die dan eventueel in een audio forum zouden kunnen. Dat zijn er eigenlijk maar bar weinig, en de posts vinden nu ook een plaats in of hardware of SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zeggen de adjes zelf eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
en de posts vinden nu ook een plaats in of hardware of SG.
Nou hier hebben we het wel eens eerder over gehad. Topics over spelletjes kunnen ook in het software algemeen forum, en toch wordt dat niet gedaan. Wat mij betreft is je volgende punt dan ook veel belangrijker:
Ik heb de afgelopen dagen gelet op posts die dan eventueel in een audio forum zouden kunnen. Dat zijn er eigenlijk maar bar weinig
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, maar dit is wel waar het over gaat. Als er niet genoeg interesse voor is, dan houdt het op, maar dat lijkt me niet helemaal het geval. Hier zijn best veel mensen die enthousiast hebben gereageerd en ik denk dat het aantal audio topics zal toenemen als er een apart forum voor is.
Er is trouwens net eens stormvloed geweest met audio topics, met ook erg lange ertussen. Zo zijn er bijvoorbeeld een aantal geweest over speakers voor aan iemands computer en een EAX vs Live discussie.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HALLOOOOOOOOOO, audio is wel zeker computer-gerelateerd denk aan midi, ik heb hier thuis een mengpaneel, een sampler, een keyboard, een soundmodule en een hele stereo set aan mijn pc aangesloten omdat het hele handeltje samenwerkt met het programma Cubase. iemand die zich niet "echt" met midi bezig houd snapt hier denk ik vrij weinig van maar geloof me, heel wat populaire muziek van tegenwoordig wordt met midi gemaakt. en JA dat zit meestal weer aangesloten op een pc. en de snelheid van je pc is ook best belangerijk voor................................................ heb ook geen zin om in detail te beginnen, maar audio is dus wel zeker computer-gerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Zo zijn er bijvoorbeeld een aantal geweest over speakers voor aan iemands computer
En die moet je vooral niet in een Audio forum posten want dan krijg je toch het antwoord dat computerspeakers zuigen en dat je een versterker en boxen moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 21:14

TB

pompiedom

Whoooooh vet! Prima ID, zo'n audio-forum! Kunnen we nog een kratje pils winnen! (Kip, Jur :) :) ).
Doen dus!
Jag als admin, KIP en Jur hebben er geen verstand van (grapje :) :) :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

MMHHHHHHHHHHh Ik ga maar weer is een vette discussie starten :)

greetz Jur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
En die moet je vooral niet in een Audio forum posten want dan krijg je toch het antwoord dat computerspeakers zuigen en dat je een versterker en boxen moet kopen
Ja, en als je een videokaart wilt gaan kopen, dan moet je dat vooral niet gaan posten in videoplanken en beeldkanonnen, want misschien wordt er dan wel een goeie videokaart aangeraden.
Kunnen we nog een kratje pils winnen!
Ja lekker, nog een virtueel kratje bier ;).

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 10:41

Diamon

The Weird One

Blijkbaar is dit een discussie die eindeloos lijkt.
De oplossing hiervoor lijkt me simpel: een enquête houden.
Niet domweg zeggen van Nee of Ja, maar dan ook graag waarom, dus beargumenteren.

Mzzl Diamon

Wie zet het effe op

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Ik zal wel beginnen :)

Ik zal het kort houden. Ik vind dat er een audio forum moet komen omdat ik denk dat er genoeg topics over dit onderwerp zijn om een nieuw forum mee te vullen. Verder vind ik dit onderwerp dus wel computer related, alhoewel het natuurlijk niet allemaal topics over computers zullen worden, ik gok zo'n 50-50. Overigens vind ik een fusie met video ook goed, dus een audio/video forum.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TB

TB

pompiedom

In ondersteun deze mening ook. Er komen denk ik genoeg topics, kijk ook maar eens naar het aantal topics dat over audio (en evt. video) gaan. Het zal alleen maar meer worden, omdat mensen meer gestimuleerd worden een topic over audio te posten, nu er een apart forum over is.
En het hoeft toch niet computer-related te zijn? Kijk maar eens naar b.v. het onzin-forum, dat is helemaal niet computer-related.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan hier niet even een poll over worden opgezet? Wie wil graag een audio forum op tweakers, wie wil dit samen met dvd/video/home-theater en wie wil dit niet?

Ik ben voor omdat ik nu uit moet wijken naar bv het forum op dvdzone! Lijkt trouwens als 2 druppels water op GoT! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brikoe
  • Laatst online: 11-03-2022

brikoe

Het lijkt mij dat een conclusie onderhand op zijn plaats zou zijn. Dan kan dit item gesloten worden...........en natuurlijk het nieuwe forum openen.

Let's play music with our audio-systems

:) :) :)

Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Ja, en als je een videokaart wilt gaan kopen, dan moet je dat vooral niet gaan posten in videoplanken en beeldkanonnen, want misschien wordt er dan wel een goeie videokaart aangeraden.
Oke, Jag, maar dan vraag je ook om een videokaart. Als ik om computer-speakers vraag vraag ik om computer-speakers, en niet om eindeloos gezever over hoe goed het wel niet klinkt met losse versterkers etc. Dat is ongeveer hetzelfde als antwoorden dat iemand maar naar de bioscoop moet gaan als hij vraagt om een goede videokaart om dvd's mee te spelen.
Overigens vind ik een fusie met video ook goed, dus een audio/video forum.
Tuurlijk, kan er ook nog over tv's en videorecorders gelult worden, waarom niet ook nog licht- en andere effecten, lasershows en nog meer off-topic gezever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Oke, Jag, maar dan vraag je ook om een videokaart. Als ik om computer-speakers vraag vraag ik om computer-speakers, en niet om eindeloos gezever over hoe goed het wel niet klinkt met losse versterkers etc. Dat is ongeveer hetzelfde als antwoorden dat iemand maar naar de bioscoop moet gaan als hij vraagt om een goede videokaart om dvd's mee te spelen.
Nee, dat is geen goede vergelijking. Een vergelijkbaar antwoord zou zijn om te zeggen dat je een losse dvd speler moet kopen.
Tuurlijk, kan er ook nog over tv's en videorecorders gelult worden, waarom niet ook nog licht- en andere effecten, lasershows en nog meer off-topic gezever..
Als je mijn posts goed had gelezen, dan had je gezien dat ik een fusie bedoel met het huidige videoplanken & beeldkannonen forum:
Een fusie met videoplanken en beeldkannonen lijkt mij dan nog beter, dan zou je er een audio en video forum van kunnen maken. Maar de overeenkomst zit 'm dan meer in de naam dan inhoudelijk.
Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog meer off-topic gezever..
Als je het nou écht zo erg vindt, dan laat je 't toch gewoon langs je heen gaan? Weinig nut om iets waar zoveel mensen vóór zijn tegen te houden, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Als je het nou écht zo erg vindt, dan laat je 't toch gewoon langs je heen gaan? Weinig nut om iets waar zoveel mensen vóór zijn tegen te houden, toch?
Nee, want dan mis ik ge computer-gerelateerde topics die ik wel wil lezen.
Boeit mij het of er veel mensen voor zijn of niet, ik geef mijn mening, niets meer en niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
Waarom hoor ik hier zo weinig admins???

Ik ben ook voor een Audio/video forum!
Dat is zwaar interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 15:23

franklin

denkt teveel...

precies... audioforum is bij mij ook wel gewenst! kan het niet hier dan zetten we toch ergens anders iets op!? ik heb wel serverspace met php&mysql&cgi op snelle servers aan snelle lijntjes dus laat maar horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Ik wil niet drammen hoor, maar ik ben toch ook wel benieuwd naar de mening van degene die hierover gaat.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
Ik wil niet drammen hoor, maar ik ben toch ook wel benieuwd naar de mening van degene die hierover gaat.
Precies...

Ik heb trouwens al een eerste topic voor dit forum gemaakt, zie in Hardware algemeen. (jag --> hint :) )
Als het audio forum er komt kan die topic gelijk daarnaartoe verplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Als het audio forum er komt kan die topic gelijk daarnaartoe verplaatst worden.
Nou, dat is wel heel voortvarend.
Ik heb trouwens al een eerste topic voor dit forum gemaakt, zie in Hardware algemeen
Oh leuk, ik ga meteen kijken, see you there.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geef mijn mening, niets meer en niets minder.
ooohw ok :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TB

TB

pompiedom

Waarom geen reactie van de admins????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brikoe

brikoe

We - audio-fans......are waiting for a response :)

Het lijkt mij duidelijk genoeg onderhand. Ik heb aardig wat te vragen eigenlijk over audio, maar als ik dat allemaal bij de hardware moet plaatsen :( Lijkt me niet verstandig!
Gevolg: een audioforum :) that's the point!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Het lijkt me zonde als deze topic uit de lijst zou verdwijnen, en daarmee meteen het idee van de baan is.
Ik vind dat er al behoorlijk wat mensen zich hebben gemeld, die allemaal op één na (wie zou dat nou toch zijn? ;)) enthousiast waren (is ook logisch natuurlijk, mensen die geen interesse hebben, reageren ook niet). Dus ik vind ik wel dat dit idee ook een kans moet krijgen.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TB

TB

pompiedom

Ja, we verwachten een reactie van jullie, admins, zou idd zonde als deze topic uit de lijst zou verdwijnen (daarom heb ik hem nog ff naar boven gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 01-10 16:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik wil wel ff zo'n forum maken (onder harde waren lijkt me dan), maar dan moet de video troep er ook bij (homebioscopen, DVD enz.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
Ik wil wel ff zo'n forum maken (onder harde waren lijkt me dan), maar dan moet de video troep er ook bij (homebioscopen, DVD enz.).
Lijkt mij een strak plan!

Audio/Video Forum comin' up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TB

TB

pompiedom

OK prima, mooi zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Laatst online: 00:02
Kun je niet beter een "Computer generated Content" forum maken. Daarin kun je grafisch design, tracken, video editen, website design, (html vin ikzelf meer in programming horen) en allerhande soorten van CONTENT design plaatsen.

Content = audio, video, stilstaand beeld en opgemaakte text.

De hardware kant van bovenstaande verhaal kan in het hardware forum, software in software forum. En in dit nieuwe forum kan dan dus echt alle ruimte gegeven worden voor creatievere zaken.

Ik doe gewoon een schot voor open doel, dus misschien vind iedereen het niets en misschien is het wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brikoe

brikoe

Nou Femme, je weet wat je te doen staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://pub7.ezboard.com/baudionewsinteractive dit is dus het forum van die audiotweakerssite, de site zelf is nog nie af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Ok dan, hartstikke bedankt! Ik hoop dat het een goed forum wordt. En dat video als in a/v erbij moet, lijkt me een goed idee.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Ik wacht in spanning af........of wordt het bewaard tot het PHP forum?

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

of wordt het bewaard tot het PHP forum?
...ik hoop het niet voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brikoe

brikoe

Begrijp ik het nu verkeerd of niet? ;)
Dat forum dat KroZNaXsZ geeft....dat komt toch uiteindelijk hier als onderdeel van GoT? Of is dat niet de bedoeling........want dat zou jammer zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Nou, dat had ik niet zo begrepen. Ik had gewoon begrepen dat er een nieuw onderdeel van GoT zou komen. En dat het samen met video gaat, dus DVD's en zo.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Cool, het lijkt erop dat nu het audio en video forum gemaakt wordt! De link in het pull down menu staat er al wel, alleen dat is wel zo'n beetje alles dat werkt.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Zou iemand nog de moeite willen nemen om de audio/video topics uit algemeen naar audio en video te moven?

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

MWWAHAHAHA... Geintje zeker?

het uitzoeken welke thread er voor in aanmerking komt is al een tering klus, het moven kost per thread al veel langer, en bij massale verhuizingen kan het forum ook nog eens weilen gaan...

nee, lijkt me geen strak plan. Topics die nu nog onjuist aangemaakt worden kunnen verplaatst worden, maar daar moet het m.i. wel bij blijven..

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
Hmm, toch heeft iemad wat threads verplaatst.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Mogelijk een paar actuele... maar verwacht niet dat we tot diep in het verleden gaan graven of er toevallig een in aanmerking komt...

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schop ;) >:) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Auw man, die knal kwam hard aan :?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Waarom schop je em?
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 16:54:
vonnik leuk...nostalgie zeg maar :)
je verdient een ban ;) :P

daarnaast verpruts je je feest, aangezien de slotjesman snel komt :)

[ Voor 98% gewijzigd door simon op 06-06-2003 16:55 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vonnik leuk...nostalgie zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon schreef op 06 June 2003 @ 16:54:
Waarom schop je em?

[...]