adframe topic gesloten. (RickJansen)

Pagina: 1
Acties:

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

Topicstarter
Waarom worden constant vragen over adframe en andere get paid to surf vragen gesloten?
Ik weet dat er een topic is waar je al je vragen over die prog's. kan dumpen maar daar wordt alles op een hoopje gegooid. :(

In stuffis en tweakers over tweakers staan ook veel liefdesvragen, pleur allemaal maar bij elkaar want het gaat toch over hetzelfde of bijv. in software algemeen staan toch ook diverse vragen over win2k en win98?
Pleur alle vragen over win2k ook maar bij elkaar en nu we toch bezig zijn: pleur die van win98 er ook maar bij.
"ja maar Adframe en Alladvantage zijn bijna hetzelfde"
Ja en? win2k en win98 zijn toch ook allebij een OS?

Als ik een vraag stel hier op het forum wil ik uiteraard ook antwoord terug hebben en om dat nu tussen vele andere totaal verschillende replies die niks met mijn vraag te maken hebben terug te zoeken is gewoon enorm klote.

Nog even en er zijn helemaal geen "sub"topics meer en kan je alleen nog maar in general chat,harde waren, softe goederen etc. lullen.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Ik ben het met signe eens.
Natuurlijk allemaal losse adframe topics is irritant maar alles op 1 grote bult gooien wordt enorm onoverzichtelijk.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 14:29
Zelfde vragen kunnen in een topic....

Rest wat wel over het zelfde onderwerp gaat maar niet dezelfde vraag bevat GRAAG ZO LATEN STAAN.....

Tis nu een zooi en dat lijkt me ook niet de bedoeling

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik vind het zo heel wat overzichtelijker als 8 topics over hetzelfde proggie. Bedenk wel dat als dit er niet zou zijn, dat dan het Internet forum beter het "Get-Paid-To-Surf Forum" genoemd had kunnen worden.

Nee, liever zo dan het hele internet forum vol met topics over get-paid-to-surf.

• Dezjay
  • Laatst online: 20-02 14:29
Sorry hoor maar uehm...

1. Je moet of die topics laten staan gevolg : Er staan veel van die topics over bannergedoe

2. Een nieuw forum openen waar je die vragen in kwijt kunt gevolg : weer een forum der bij = nog onoverzichtelijker

Hoedan ook DUBBELE postings kunnen worden samengevoegd

Ik vindt dit geen goede oplossing

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

Topicstarter
Sorry, maar een vraag over waarom Adframe het bij iemand niet doet is toch een heel andere vraag dan een vraag of er iemand getpaid4 gebruikt.
Rick, de manier waarop jij het wil oplossen is mijns inziens (ooh duur woord :)) niet de juiste manier.
Het wordt er ontiegelijk onoverzichtelijk door en het is een stuk lastiger om jouw vragen en antwoorden bij elkaar te zoeken.
Ook bij het zoeken zal het lastig worden trouwens.
zeker als er op een gegeven moment "Dump hier je get-paid-to-surf vragen [Part 10]" is.

Niet?
[Specs]

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:46
Misschien is het gewoon handig om een Adframe thread aan te houden en een Alladvantage thread etc. Dus niet alles op 1 hoop vegen, maar wel 1 thread per paid2surf-bedrijf.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:50

The Legend

*Plop*

Hmm ja.......ik ben het met biobak eens....we moeten de middenweg kiezen :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• pven
  • Niet online
Ik ben het eigenlijk ook wel met biobak eens. Alles in een grote posting is best onoverzichtelijk. Er zijn toch niet zo gek veel 'beroemde' get-paid-4-gevallen: adframe, getpaid4, alladvantage, desktopdollars en bepaid. Daarnaast nog een nieuwe thread over 'overige get-paid-4'-gevallen en je hebt alles afgedekt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
misschien moet je er niks aan doen, die get-paid-to-surf rage gaat vanzelf wel weer over.

• pven
  • Niet online
Zoiets gaat nooit vanzelf over. Kijk maar eens hoe lang al die 'dear friend'-mails de rondte doen. Daarnaast blijven we nederlanders, iedere cent die we kunnen krijgen zonder al te veel moeite, die proberen we te pakken.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik heb nu een AdFrame en AllAdvantage topic erneergezet, meer weet ik er niet, mogen ze zelf doen :)

• pven
  • Niet online
{SSCCHWWIIEEEPPP} Een digitale pluim voor Rick! ;)
(Nu maar hopen dat jullie Wim Richter (arbeidsvitaminen/3FM) wel eens luisteren.)

Pagina: 1