Alleen maar rode nieuwslinks op Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Sinds enige tijd (1 week ofzo) zijn altijd alle nieuwslinks rood gekleurd. (Als zijnde nieuw dus) In de update tracker gaat het wel goed. Daar zijn links die ik al een keer eerder heb gezien wel zwart. Ik heb mijn cookies al verwijderd en gerefreshed enzo. Ook op andere PC's hier is dit het geval. Die PC's hebben wel allemaal exact dezelfde software. (Bedrijf) Windows 95 + IE 5.01.

• biobak
  • Laatst online: 17:46
Ik had hetzelfde. Ik heb alle tweakers-cookies weggegooid en bij mij loste dit het probleem wel op.

Verwijderd

Misschien wordt je Proxy server log bestand elke dag netjes opgeschoond? En de cache van de proxy geleegd.

Verwijderd

Biobak heeft denk ik gelijk, hetzelfede probleem had ik een tijdje terug ook. Ik had ook alle cookies verwijderd en toen deed hij het weer wel.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit probleem ligt 100% aan je browser.

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-02 22:20
vaag, ik heb hetzelfde probleem sinds anderhalve week ongeveer....

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:42
Ik had/heb dit probleem ook sinds een week (ie 5.01) en femme je zegt wel dat het 100% aan m'n browser ligt maar hoe komt het dan ineens meerdere mensen last beginnen te krijgen van dit probleempje -> heb je niet toevallig even met een scriptje zitten kloten die op zijn beurt m'n koekies heeft verkloot?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Cookies setten kan maar op 1 manier, dus dat gaat goed of fout. Het gaat goed, want het werkt in mijn Netscape en IE. Als 't niet werkt komt het door je browser.

Ik zou gewoon de koekjestrommel leeggooien.

• Joop
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik had mijn cookies al verwijderd. Enniewee; sinds vandaag werkt het weer... :)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Same here,

Alles weggegooid en nog steeds niet werken, nou ja, maakt niet veel uit eigenlijk.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Pagina: 1