win2k+clonecd+plex121032a help aub

Pagina: 1
Acties:

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

Topicstarter
beste mede tweakers,

ik zit met een probleem, ik heb net win2k op mijn pc staan en nu instaleer ik clone cd (nieuwste versie) en die zecht dat ie geen branders kan vinden, en dat terweil het onder win9x wel werkte. dus ik ga de firmware van de plex upgraden van 1.05 naar 1.09, en wat denkje? nogsteeds niet.
nu even meer info over mijn hardware, (zie sig) maar de brander zit op de ata 66 hotrod. en meer info over clone cd zie plaatje
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ptrgr/desktop.jpg

de brander zelf werkt wel gewoon onder cdcreator 5 maar dus niet onder clone cd.

kunnen jullie mij helpen?

thanx

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Verwijderd

niet alles word ondersteunt
had vroegen een sony 8x4x32 zelfde probleem
update of nieuwere versie cloneCD proberen

• Petergr

Petergr

beroeps prutser

Topicstarter
goed lezen!!!, ik heb de nieuwste versie van clonecd gebruikt, vandaag gedownload

• dogmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-01 08:06
al zonder hotrod geprobeerd? als dat wel werkt weet je meteen wat het veroorzaakt...

Verwijderd

yep, heb ik met mijn ex yamaha drive ook al veel problemen mee gehad, toendertijd op mijn good old asus bordje direct aangesloten en fikken maar.
Op donderdag 20 december 2001 07:36 schreef dogmeister het volgende:
al zonder hotrod geprobeerd? als dat wel werkt weet je meteen wat het veroorzaakt...

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Mja.. volgens mij is een van de statements van CloneCD dat ze elke Plextor fikkert ondersteunen. Zou dus moeten werken. Waarom hebben jouw CloneCD DLL's een oudere versie?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Petergr

Petergr

beroeps prutser

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 10:55 schreef Burat het volgende:
Mja.. volgens mij is een van de statements van CloneCD dat ze elke Plextor fikkert ondersteunen. Zou dus moeten werken. Waarom hebben jouw CloneCD DLL's een oudere versie?
omdat die blijven staan nadat je een oudere versie deinstaleerd en dan de nieuwste er overheen gooit

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 13:50
wnaspi32.dll

deze file in de directory pluren event. opnieuw opstarten en klaar ben jij
Pagina: 1