[PW] hij wordt erg onoverzichtelijk

Pagina: 1
Acties:

• DrNo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-12-2024

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Topicstarter
Ik heb af en toe de grotste moeite om bij met name de HD sectie een goed HD uit te zoeken, dit omdat er veel dubbele prijzen instaan. Hierdoor is het echt geen overzicht meer maar een samenspansel van de zelfde producten alleen dan met een andere naam (winkel- of groothandel-naam is een groot verschil). Kan er niet iets aan gedaan worden, opschonen of zo ? (als een mod ff niks te doen heeft bijv. ;) ).

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

• Dennis
  • Laatst online: 22:59
Mods zijn van het forum.

• DrNo

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Topicstarter
Maar dan hoop ik dat er wel iemand verantwoordelijk is voor de pricewatch :P Der zal vast wel een mod zijn die ook voor de pricewatch is of die het aan de aangewezen persoon door geeft

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

T.net-crew werkt niet met mods maar met Adjes.

Ik doe als ik tijd over heb wel eens wat opruimwerk in de PW. Categorie monitoren ziet er bv. best netjes uit. Verder is Madbear eigenlijk crewlid voor de pricewatch. Misschien dat je hem even kunt aanspreken.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

* PcDealer is voor artikelnummers van de fabrikant.

LinkedIn WoT Cash Converter

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:01
Ik zal er eens naar kijken, maar tis een hoop werk hoor :( Ik probeer in ieder geval dagelijks al sowieso wat loze products te verwijderen die worden toegevoegd.. er zijn dus echt mensen die bijvoorbeeld bij monitors:
"Monitor" toevoegen of dat soort lozen dingen.. of bij harddisk: "IBM Harde schijf"
*zucht*
maar goed, i'll see what I can do :)

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
* WaarAnders wil wel helpen :D

• MadBear
Ik heb al een hoop opgeruimd.. het voornaamste probleem zat hem in de gigantische onoverzichtelijke zooi Maxtor schijven.. ik heb flink opgeruimd... er stonden nog oude typen harde schijven in waar veel shops vrolijk hun prijzen nog hadden staan voor dezelfde prijs als de nieuwe types.. na goed, ik heb dus al die ouwe types verwijderd .. nu moet het als het goed is een heel stuk overzichtelijker zijn..

• DrNo

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Topicstarter
Hartelijk bedankt :)
kan ik weer es met een goed oog naar de pricewatch kijken zonder duizelig te worden :)

Verwijderd

Vraagje, kun je het niet zo maken dat items die bijvoorbeeld een maand in de pricewatch staan (en niet geupdate zijn) er automatisch uitvallen? Scheelt je veel "oude" zooi opruimen....

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 18:48 schreef dazzelman het volgende:
Vraagje, kun je het niet zo maken dat items die bijvoorbeeld een maand in de pricewatch staan (en niet geupdate zijn) er automatisch uitvallen? Scheelt je veel "oude" zooi opruimen....
VETO! zeldzame spullen worden niet vaak ge-update.
die wil je graag ook terugvinden.
al dan niet goed voorbeeld: Lian Li kasten (te duur voor meeste mensen, dus weinig gekocht, dus weinig ge-update in pricewatch)

• MadBear
IDD bij sommige producten is het juist wat handig dat ze er wat langer in staan, maar bij andere juist misschien weer niet.. momenteel lost een deel van de oude prijzen zichzelf op aangezien, niet betalende bedrijven max. 5 prijzen per catagorie mogen toevoegen.. als er dus een extra wordt toegevoegd vervalt de 1ste, wat al een hele hoop scheelt met vroeger.
Nog haal ik vaak oude prijzen weg, maar wel na dat ik ze nalaat en dat is dan ook vnl. van bedrijven die bijna nooit hun prijzen updaten en dan vnl. bij catagoriën die relatief veel in prijs wisselen, d.w.z. geheugen en processors.. vooral de laatste is nu behoorlijk up-to-date geloof ik..

Verwijderd

Als ik bv naar 'CD & DVD (re)writable media' kijk, dan staat ook alles door elkaar. Zou het niet handiger zijn om bepaalde volgorde te bepalen voor het toevoegen van een nieuw produkt. Een voorbeeld bij media: [Medium] [Merk] [Type] [Aantal]
-> CD-R Platinum 80min/700Mb 10x
-> CR-RW Philips 80min/700Mb 1x
enz.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het zou inderdaad geen slecht idee zijn om wat productnaam-guidelines in een FAQ te zetten. Of het gaat helpen is een tweede. In bepaalde categorien zoals geheugen is er een erg duidelijke schrijfwijze van de productnamen, maar toch zijn er mensen die stug allerlei ranzige naamvariates bedenken (bijv. 'PC266 DDR 128Mb' terwijl alles daar consequent '256MB PC2100 DDR SDRAM' wordt genoemd). Vandaag was er weer eens eentje bezig om alles in capslock in te voeren. Ik vraag me af wat dat soort mensen bezield.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op maandag 17 juni 2002 19:57 schreef Femme het volgende:
Het zou inderdaad geen slecht idee zijn om wat productnaam-guidelines in een FAQ te zetten. Of het gaat helpen is een tweede. In bepaalde categorien zoals geheugen is er een erg duidelijke schrijfwijze van de productnamen, maar toch zijn er mensen die stug allerlei ranzige naamvariates bedenken (bijv. 'PC266 DDR 128Mb' terwijl alles daar consequent '256MB PC2100 DDR SDRAM' wordt genoemd). Vandaag was er weer eens eentje bezig om alles in capslock in te voeren. Ik vraag me af wat dat soort mensen bezield.
In het geval van geheugen is het misschien handiger om in plaats van op grootte te sorteren 1024, 128, 256, 512 het zo te doen:
SDR 64 (Merk A)
SDR 64 (Merk B)
SDR 128 (Merk A)
SDR 128 (Merk B)
SDR 256
SDR 512
SDR 1024
DDR 64 (Merk A)
DDR 64 (Merk B)
DDR 128 (Merk A)
DDR 128 (Merk B)
DDR 256
DDR 512
DDR 1024
DDR 1024 ECC
DDR 1024 Registered
DDR 1024 Registered+ECC (Merk A)
DDR 1024 Registered+ECC (Merk B)
Rambus 64
Rambus 128
Rambus 256
Rambus 512
Rambus 1024

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Wij als bezoeker gebruiker van de pricewatch kunnen allemaal ons steentje bijdragen door steeds die spook-artikelen even te melden.

Wat betreft de suggesties voor meer ordening, vind ik een goed idee.
Mainboards en processors naar socket,
laser- of inkjetprinters,
scsi vs ide
enz

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
Ook dat inconsequente gebruik van merken is vrij irri soms, zo is in de categorie Overigen zowel het merk Case Logic te zien, als CaseLogic

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op maandag 17 juni 2002 21:24 schreef PcDealer het volgende:

[..]

In het geval van geheugen is het misschien handiger om in plaats van op grootte te sorteren 1024, 128, 256, 512 het zo te doen:
SDR 64 (Merk A)
SDR 64 (Merk B)
SDR 128 (Merk A)
SDR 128 (Merk B)
SDR 256
SDR 512
SDR 1024
DDR 64 (Merk A)
DDR 64 (Merk B)
DDR 128 (Merk A)
DDR 128 (Merk B)
DDR 256
DDR 512
DDR 1024
DDR 1024 ECC
DDR 1024 Registered
DDR 1024 Registered+ECC (Merk A)
DDR 1024 Registered+ECC (Merk B)
Rambus 64
Rambus 128
Rambus 256
Rambus 512
Rambus 1024
Vind ik geen slechte oplossing. Het strookt ook wat beter met de benamingen van de Flash geheugens.

Of:
PC133 SDRAM 128MB
PC800 Rambus DRAM 128MB
PC2100 DDR SDRAM 128MB
PC2700 DDR SDRAM 256MB (ECC Registered)
enz.
Pagina: 1