Naar aanleiding van een plaatje wat ik pas zag heb ik m'n 486 maar eens uit m'n la gespokkeld. Ik kon alleen m'n Kast Moederbord en Proccesor vinden maar dat is voor eve genoeg.

Ik zag toen in een topic een plaatje van een Dual P3 die gekoeld was met 2 glazen met water. Om dit nu gelijk te proberen op de comp in m'n sig vond ik iets te riskant
Dus ik heb m'n ouwe trouwe 486 DX2 66 Mhz maar ff op DX4 100 Mhz laten lopen en hetzelfde geprobeerd. Helaas werkte et niet zoals verwacht. Het glas was gespannen met elastique en best glad aan de onderkant maar et nam geen tot weinig temperatuur op. Laat staan de et water warm werd. En dat terwijl de proccesor boven de 60C uitkwam zonder cooling.

Nu vond ik in onze keuken een beter glas. Dit glas was zwaarder en groter en had een totaal vlakke onderkant. Doordat er meer water in past is die veel zwaarder dus drukt die zich tegen de proccsesor. Dit glas werd wel warm maar het water bleef helaas koud

Na al dit gedoe kreeg ik dorst en wow ik warme chocalde melk
maar het glas geleid gewoon te weinig warmte om de chocolademelk te verwarmen.

Jammer vond ik het want ik had nog wat grappige en handige ideen :
-Thee zetten op je proccesor
-Warme Chocolade Melk zetten
-Een Biergekoelde 486 is ook wel c00l
Ik dacht : Nu heb ik misschien nog wat aan die 486. Maar helaas

Ik zag toen in een topic een plaatje van een Dual P3 die gekoeld was met 2 glazen met water. Om dit nu gelijk te proberen op de comp in m'n sig vond ik iets te riskant
Dus ik heb m'n ouwe trouwe 486 DX2 66 Mhz maar ff op DX4 100 Mhz laten lopen en hetzelfde geprobeerd. Helaas werkte et niet zoals verwacht. Het glas was gespannen met elastique en best glad aan de onderkant maar et nam geen tot weinig temperatuur op. Laat staan de et water warm werd. En dat terwijl de proccesor boven de 60C uitkwam zonder cooling.

Nu vond ik in onze keuken een beter glas. Dit glas was zwaarder en groter en had een totaal vlakke onderkant. Doordat er meer water in past is die veel zwaarder dus drukt die zich tegen de proccsesor. Dit glas werd wel warm maar het water bleef helaas koud

Na al dit gedoe kreeg ik dorst en wow ik warme chocalde melk

Jammer vond ik het want ik had nog wat grappige en handige ideen :
-Thee zetten op je proccesor
-Warme Chocolade Melk zetten
-Een Biergekoelde 486 is ook wel c00l
Ik dacht : Nu heb ik misschien nog wat aan die 486. Maar helaas