ik zoek um ook
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Voor de mensen die hem willen hebben hier alvast een paar screens ..

een menu foto

hier begin ik aan mijn traning ronden
en hier rij ik in de opwarmronden
Ik vind het spel wel goed alleen vind ik het sturen flink tegen vallen omdat je teveel moet af remmen anders zit je tegen die muur op .
maar je tegenstanders hebben daar geen last van ..maar verder is het een mooie game hoor ..
( dit is de hele versie )
PS let ff op de schakelpook
een menu foto
hier begin ik aan mijn traning ronden
en hier rij ik in de opwarmronden
Ik vind het spel wel goed alleen vind ik het sturen flink tegen vallen omdat je teveel moet af remmen anders zit je tegen die muur op .
maar je tegenstanders hebben daar geen last van ..maar verder is het een mooie game hoor ..
( dit is de hele versie )
PS let ff op de schakelpook
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Check ff het forum van de Dutch Simracing Zone: http://dutch.simracingzone.net
Ik geloof dat hij bij Papyrus Duitsland nog te bestellen is ofzo, of Bruna online.
Ik geloof dat hij bij Papyrus Duitsland nog te bestellen is ofzo, of Bruna online.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
ik heb hem laatst nog gekocht bij een leuk zaakje hier in de stad, Morpheus heet het
ik vind de screens er nou niet bepaald geweldig uit zien..
Ik zag laatst bij de Dynabyte nog een zootje hangen.
Spel is trouwens zeer goed, top op het gebied van simulatie. NFS mensen niet aan beginnen (ik speel hem eigenlijk ook niet meer). Als je veel rijdt, sleutelt en er goed in wordt, is het echt het einde, maar zie eerst maar eens zover te komen.
Wat ik er erg klote aan vind, is dat je met easy setups altijd erg traag bent. Wil je rap rijden, neem je de fast of ace setup, maar dan moet je je stuur (ik heb een TM Ferrari FFB) de hele tijd scheef houden (naar binnen sturend). Dat is dan wel realistisch, maar het zuigt wel.
Spel is trouwens zeer goed, top op het gebied van simulatie. NFS mensen niet aan beginnen (ik speel hem eigenlijk ook niet meer). Als je veel rijdt, sleutelt en er goed in wordt, is het echt het einde, maar zie eerst maar eens zover te komen.
Wat ik er erg klote aan vind, is dat je met easy setups altijd erg traag bent. Wil je rap rijden, neem je de fast of ace setup, maar dan moet je je stuur (ik heb een TM Ferrari FFB) de hele tijd scheef houden (naar binnen sturend). Dat is dan wel realistisch, maar het zuigt wel.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Raak je aan gewend, hoor aan stuur krom houden 
hijs zwaar beter dan zijn voorgaande versies, alleen is het zonder stuur bijna niet te doen
als je problemen hebt met het krom houden van je stuur, meot je eens de settings van std en Fast/Ace combineren
en dan voornamelijk de versnellingsbak en de camber beetje mee spelen
Favoriete circuits zijn Martinsville, Charlotte en Wattgins Glenn
hijs zwaar beter dan zijn voorgaande versies, alleen is het zonder stuur bijna niet te doen
als je problemen hebt met het krom houden van je stuur, meot je eens de settings van std en Fast/Ace combineren
en dan voornamelijk de versnellingsbak en de camber beetje mee spelen
Favoriete circuits zijn Martinsville, Charlotte en Wattgins Glenn
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
uhmz.. is dat spel niet wat oud?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Nee hoor, begin dit jaar uitgekomen. In Nederland volgens mij pas in mei of zo.Op donderdag 20 december 2001 14:41 schreef InterFreak het volgende:
uhmz.. is dat spel niet wat oud?
Pagina: 1