Toon posts:

Dual Logitech Optical

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb deze muis nu 2 dagen, maar alleen als ik spellen ga spelen krijg ik als ik een lange bochten maak haperingen, of dan slaat ie kleine stukjes over, dus loopt ie niet soepel door. bij Quake3 valt dit nog wel mee, maar bij Half-Life is dit echt abnormaal :(

Ik heb al gezocht naar onderwerpen zoals deze, maar kon nergens de oplossing vinden.
Ik gebruik de Microsoft Intelli drivers , want die mouseware drivers zuigen voor als je de scrollbar wilt gebruiken.

Kan iemand me helpen? :)

Trouwens hij sleept ook niet echt lekker in windows, het gaat te soepel, lijkt wel of hij doorglijd ;/

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Heb zelf ook de dual van Logitech, werkt hier gewoon perfect!

Maar zou als ik jouw was gewoon de bijbehorende drivers bij installeren, daar zijn ze immers voor ontwikkeld.

Die scrollbar kan je altijd nog uitzetten bij properties, en over dat doorglijden, kijk es bij Setting --> Control Panel --> Mouse en ga daar es lekker klooien met de configs...

Heb trouwens nog een tip, zoek ff op yahoo naar het proggie PS2Rate (Plus) en install die ff. Dan kan je namelijk je muis op 100Hertz zetten, loopt ie nog net iets lekkerder, vooral in CS te merken ;)

Succes

Signature?

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
je kan ook bv hier kijken: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik WinXP , misschien komt ut daardoor, maaruh wat je zei werkte niet echt. Of ik nou de oude of nieuwe mouseware drivers install of the Microsoft intelli, het maakt geen verschil uit.
En ik zei toch al dat ik de search had gebruikt, heb op elk woord gezocht en elke topic afgeweest en kon niks vinden....

• Dextourius
Op woensdag 19 december 2001 21:59 schreef grotegeit het volgende:

En ik zei toch al dat ik de search had gebruikt, heb op elk woord gezocht en elke topic afgeweest en kon niks vinden....
oh sorry, als een goedmakertje ga ik ff meehelpen zoeken!

• Dextourius
kijk hier:
[topic=289082/1/25]
[topic=60954/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
ahh staat de oplossing niet bij ;/ maar dankje voor zoeken :)

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:24

MartNL

Hoe zit het met je muismat?
Je moet een gladde muismat hebben.
Het beste is een bewerkte (tekening of iets dergelijks)volgen mij.

Verwijderd

Topicstarter
m'n mousepad is erg glad ;p ik heb ook al een a4tje geprobeerd maar maakt geen verschil :(

• Dextourius
Op woensdag 19 december 2001 22:23 schreef grotegeit het volgende:
ahh staat de oplossing niet bij ;/ maar dankje voor zoeken :)
jammer, ik kijk wel ff verder!

• Dextourius
hier misschien? [topic=131597/1/25]

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Waarom zou je die drivers van Logitech of MS willen installeren... hij doet het standaard ook al.

Xbox360 gamerprofile

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 10:43

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Als je de volledige functionaliteit van de muis wil gebruiken moet je hem in elk geval op je USB-poort aansluiten. En verder draai ik ook XP en speel ook veel Counterstrike en ik heb echt nergens last van. Heb mijn muis gewoon op mijn buro liggen zonder wat eronder. Heb ook mouseware geinstalleerd.

Verwijderd

Heb deze muis nu op mijn houten bureau liggen en hij werkt hier gewoon perfect in q3 , cs en rtcw , ik heb niet de Logitech drivers geinstalleerd waar daar schiet je toch weinig mee op.

Muis=Usb

Verwijderd

Wat zijn we hier met zn allen goed in het lezen van gebruiksaanwijzingen!

daarin staat dat het best een niet te lichte bewerkte ondergrond het best is bijvoorbeeld een tweety muitmatje!

werkt perfect bij mij!
een supermuis als je trouwens die ontvanger bij de boxen in de buurt zet begint tie ook nog wel es raar te doen!
Op woensdag 19 december 2001 22:30 schreef MartNL het volgende:
Hoe zit het met je muismat?
Je moet een gladde muismat hebben.
Het beste is een bewerkte (tekening of iets dergelijks)volgen mij.

Verwijderd

Ik heb al gezocht naar onderwerpen zoals deze, maar kon nergens de oplossing vinden.
Ik gebruik de Microsoft Intelli drivers , want die mouseware drivers zuigen voor als je de scrollbar wilt gebruiken.
is dit niet wat vreemd?

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 02:11
Op donderdag 20 december 2001 10:20 schreef friemelevrouwtje het volgende:
Wat zijn we hier met zn allen goed in het lezen van gebruiksaanwijzingen!
daarin staat dat het best een niet te lichte bewerkte ondergrond het best is bijvoorbeeld een tweety muitmatje!
[..]
?? beweert de persoon op wie jij antwoordt dan iets anders? Welkom op GOT overigens :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Kan wel es aan de ondergrond liggen!

probeer es te testen op een stuk papier ofzo!

De ondergrond mag in principe niet blinkend of spiegelend zijn!

Als het probleem blijft, misschien de laatste drivers downloaden, en zeker geen drivers van microsoft gebruiken voor een logitech |:(

als ie et blijft doen -> testen op een andere pc

Greetzzz
Killer1
Pagina: 1