Toon posts:

A drive ratelt tijdens het opstarten!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows xp geinstalleerd en als ik xp opstart begitn mijn A drive te ratelen als een gek waar ligt dit aan en hoe kom ik er van af ????

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is het na het opstarten ? (anders ff afzetten in bios)
Wat soms ook het probleem is is wanneer je bent afgesloten met een diskette in het a-station en opnieuw opstart zonder en je had een verkenner of zo openstaan dat hij opnieuw gaat zoeken.

ps : heb je het in een ander os ook ? (of heb je maar één operating systeem ?)

Verwijderd

Topicstarter
het is alleen tijdens het opstarten van mijn pc. heb al gekeken in mijn bios amar daar ligt het niet!!1

Verwijderd

je moet in het bios boot up floppy seek ( oid ) uitzetten

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

-

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

Probeer eens automatische detectie uit te zetten.
Deze computer en dan eigenschappen en dan geavanceerd en daar staat ergens 'opstarten diskette station detecteren'. En die moet je uit zetten.

Verwijderd

Ik heb het bij mijn Win98se ook. In de bios staat alles goed. Tijdens het booten kijken of de pc van floppy kan opstarten is verspilde tijd, dat komt toch nooit voor.

Het is als windows al lang bezig is met laden. Het is altijd, ook al heb ik verkenner niet open gehad met de floppy erin. Ik gebruik nooit floppy's.

Elke keer als windows aan het opstarten is dan begint weer te rammelen. Ik krijg het alleen weg bij een nieuwe install (ofwel image terugzetten). Maar na een tijdje is het er opeens weer.

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 20:09 schreef Shabby het volgende:
Probeer eens automatische detectie uit te zetten.
Deze computer en dan eigenschappen en dan geavanceerd en daar staat ergens 'opstarten diskette station detecteren'. En die moet je uit zetten.
YES ! :) mooi, is dat ook weer opgelost
thanks !

Verwijderd

Tis een oude topic, maar wie heeft een oplossing voor Windows XP? Dat geratel is echt irritant!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:54

Outerspace

Admin General Chat
ik denk niet dat je slim bezig bent met het omhoog kicken van dit topic.
meneer bakker.... ;)

Je kan beter hierover een nieuw topic plaatsen! ;)

Wauw, een sig!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Open gewoon een nieuw topic met alle specs/etc en natuurlijk ook wat je allemaal al had geprobeerd/etc. Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

Topics omhoogkicken is niet netjes en leidt alleen maar tot verwarring.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.