Monitor heeft links vage waas...

Pagina: 1
Acties:

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Ik heb een 19" monitor, en nu heeft ie sinds vanavond ineens links een waas, wat je alleen ziet als ie in Windows is.

Bij een resolutie van 1280x1024 zijn zeg maar de eerste 400 a 500 pixels heel wazig, tekst in vensters is niet fatsoenlijk te lezen...

Ligt dat aan de monitor? Bij het opstarten heeft hij het niet, maar in Windows wel, ook onder lagere resoluties.

Het gaat hier trouwens over de 19" monitor die in november bij de Aldi verkijgbaar was. De Medion MD1998JD

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Toch wel vervelend, heb het ook met mijn LG 795FT+. Aan een ALDI PC welteverstaan en daar is niets mis mee!

Verwijderd

Geen adapters om je monitor heen staan ofzow?
Als ik hier mijn adapter van mijn Surroundsetje naar me monitor haal begint die namelijk ook gelijk wazig te worden...

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 20:46 schreef J0YR1D3R het volgende:
Toch wel vervelend, heb het ook met mijn LG 795FT+. Aan een ALDI PC welteverstaan en daar is niets mis mee!
De pc is idd niks mis mee... Maar je weet niet hoe het op te lossen is? Ik zie net dat het een verticale streep van +- 5 cm is, de rest van het scherm is wel goed...

Morgen de helpdesk maar weer es bellen *ZUCHT*

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Verwijderd

Heb je iets in de buurt van je monitor staan wat straling afgeeft? Speakers ofzo.....daarvan kan je monitor idd vrij vreemd van gaan doen als je dat in de buurt van je monitor zet. Heb ik ook; mijn beeld trilt altijd een beetje: komt doordat er 2 speakers naast staan.

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 23:03

Bullettooth

--VR--

Ik persoonlijk heb zeer slechte ervaring met MEDION. Ik had een 17" monitor van dit merk, en die heeft het zomaar zonder pardon na 1 jaar begeven. Ik deed niet eens iets wat niet mocht. :'(

How's that for unfair. >:)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Verwijderd

Helaas:
Goedkoop = Duurkoop :'(

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 21:18 schreef jeroen1107 het volgende:
Heb je iets in de buurt van je monitor staan wat straling afgeeft? Speakers ofzo.....daarvan kan je monitor idd vrij vreemd van gaan doen als je dat in de buurt van je monitor zet. Heb ik ook; mijn beeld trilt altijd een beetje: komt doordat er 2 speakers naast staan.
Nu worden de speakers zodanig gemaakt dat ze geen problemen geven toch?

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 12:34 schreef pixelman het volgende:

[..]

Nu worden de speakers zodanig gemaakt dat ze geen problemen geven toch?
Niet alle hoor.

Mischien moet je eens op degauss drukken.

Verwijderd

Heb het ook wel eens gezien, door de refreshrate lager te zetten ging het probleem bij weg (Iiyama 17")

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Ik heb al "degauss" gedaan, maar hielp niet.

Gisteravond begon het scherm ineens te flikkeren en hij werd spontaan weer goed!! Zou er iets mis zijn met een chip?

Nah ja, hij doet het voorlopig weer.... hopelijk blijft het zo!

Verwijderd

snel terug geven die monitor..

want die gaat ongeveer binnen 2 maanden kapot..

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
hm, mijn post van vanmiddag klopt al niet meer... ik zet net beeldscherm aan en ja hoor, hij heeft het weer, PLUS nu ook zo'n strook rechts... ik bel morgen dus echt die helpdesk, af en toe goed beeld heb ik ook niks aan...

Verwijderd

en?

Verwijderd

Ja idd, wil het wel horen, vind dit net zo'n leuk draadje >:)

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Afgelopen maandag monitor op de bus gedaan richting de helpdesk, vanmorgen bracht de postbode me een splinternieuwe monitor. Het is wel een iets ander model (MD 1998 OB) maar dat mag de pret niet drukken :)

Heb ff de prijs opgezocht: deze nieuwe is in Duitsland 249 euro (548 gulden), de 'oude' monitor was hier in Nederland 549 gulden, dus da scheelt ook al niks...

Pagina: 1