Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Verwijderd
Als ik hier mijn adapter van mijn Surroundsetje naar me monitor haal begint die namelijk ook gelijk wazig te worden...
De pc is idd niks mis mee... Maar je weet niet hoe het op te lossen is? Ik zie net dat het een verticale streep van +- 5 cm is, de rest van het scherm is wel goed...Op woensdag 19 december 2001 20:46 schreef J0YR1D3R het volgende:
Toch wel vervelend, heb het ook met mijn LG 795FT+. Aan een ALDI PC welteverstaan en daar is niets mis mee!
Morgen de helpdesk maar weer es bellen *ZUCHT*
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Verwijderd
How's that for unfair.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Verwijderd
Nu worden de speakers zodanig gemaakt dat ze geen problemen geven toch?Op woensdag 19 december 2001 21:18 schreef jeroen1107 het volgende:
Heb je iets in de buurt van je monitor staan wat straling afgeeft? Speakers ofzo.....daarvan kan je monitor idd vrij vreemd van gaan doen als je dat in de buurt van je monitor zet. Heb ik ook; mijn beeld trilt altijd een beetje: komt doordat er 2 speakers naast staan.
Verwijderd
Niet alle hoor.Op donderdag 20 december 2001 12:34 schreef pixelman het volgende:
[..]
Nu worden de speakers zodanig gemaakt dat ze geen problemen geven toch?
Mischien moet je eens op degauss drukken.
Verwijderd
Gisteravond begon het scherm ineens te flikkeren en hij werd spontaan weer goed!! Zou er iets mis zijn met een chip?
Nah ja, hij doet het voorlopig weer.... hopelijk blijft het zo!
Heb ff de prijs opgezocht: deze nieuwe is in Duitsland 249 euro (548 gulden), de 'oude' monitor was hier in Nederland 549 gulden, dus da scheelt ook al niks...