Toon posts:

Wat vindt jij van Pro Evolution Soccer?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou wat vindt je van dit voetbalspel.
Ik geef zelf nog niet mijn mening. Kan je kiezen tussen fifa en iss? Zoja welke vindt je het tofst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simpel, ISS is het beste voetbalspel ooit gemaakt , geen twijfel over mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiezen tussen FIFA en ISS? Ahahahahaha...das geen keuze man. ISS heerst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 20:06 schreef MrRudi het volgende:
Kiezen tussen FIFA en ISS? Ahahahahaha...das geen keuze man. ISS heerst!
Ik heb geloof ik nog nooit iemand gezien die fifa beter vond als ISS, en als je fifa wel beter vind dan ben je echt niet goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ISS ver bovenaan... Dan Pro Evolution en dan een hele tijd niks en dan pas Fifa...
Keuze is dus nie zo moeilijk :7

Verwijderd

Topicstarter
ok das duidelijk en ik ben het met jullie helemaal eens, pro evolution soccer 2 op psone heerst pro evolution soccer ga ik nog kopen voor de ps2

Verwijderd

Inderdaad, Pro evolution is da bomb!

Zeker qua gameplay en ook de graphics zijn goed (gezichten zijn zelfs beter uitgewerkt dan bij fifa).

Nee, pro evolution is die 150 piekies meer dan waard! :D

Verwijderd

Pro Evo heeft geen tegenstand. En al helemaal niet van Fifa. Die denken dat ze met gelikte grahpics er wel komen. Nou ik dacht het niet.
Fifa is net Cher. Je kunt je regelmatig laten verbouwen maar niemand die daar blij mee is 8-)

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:26

Muggie

8 pm

Nou inderdaad, tering Fifa 2002 :r

Ik heb me hele toetsenbord erop kapotgeslagen, wat een enorme .....bediening is dat zeg, ongelooflijk, het zuigt aan alle kanten. Eeuwig zonde van wat vroeger toch wel een aardig voetbalspel was, jammerjammerjammer :(

PSN: mug_8pm

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:44
Toch vind ik PES een tegenvaller vergeleken met zijn voorganger op de PSX. Passen gaat soms ronduit butt, schoten zeilen meters over en er zitten ver$*#&)($# BUGS in het spel! Terugkaatsende ballen van de paal/lat of keeper worden buitenspel gegeven!

Dit komt van een long-time ISS veteraan.

Toch: PES is dan iets minder IMHO dan ISS Pro Evolution 2, het is geen partij voor F*&&^$##@ (kan het woord niet uit mijn bek krijgen).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Gedeelde 1e plaats:
PES(PS2) en ISS2(PSX)
2e plaats:
ISS1

En FIFA kan me gestolen worden >:)

S_roubos,die bugs waar jij last van hebt,daar heb ik nog helemaal niets van gemerkt :?
En ik heb toch al heel wat wedstrijden gespeelt.

En met dat meters overschieten,let misschien eens op of de speler wel met zijn stappen uitkomt en/of hij met zijn beste been kan schieten :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Fifa is zekerz butt... ik speel het alleen als mijn neef komt, beetje tegen mekaar spelen. Vrije trappen die het stadion uitvliegen. Kom op zeg. John Dahl Tomasson mist nog niet eens op zo'n manier...en die kan wreed missen! >:)

ISS is inderdaad tof, speel ik wel eens bij een kameraad van me op de playstation.

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Kunnen er screenies komen hier op een of andere manier?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op donderdag 20 december 2001 18:43 schreef 456 het volgende:
Kunnen er screenies komen hier op een of andere manier?
Dat kan,ook nog filmpjes erbij?
Zoek ff in deze topic,daar staan verschillende links in :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

winning eleven rox :)
das alles wat ik ervan kan zeggen

Verwijderd

Topicstarter
koop een power unlimited van deze maand daar staan screens in van pes.
Pagina: 1