Hometime en isdn? werkt niet meer.... |:(

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 15:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb een aantal weken geleden Hometime aangevraagd van Wanadoo. Sinds vandaag kan ik er dus gebruik van maken volgens wanadoo.

Nou wou ik eigenlijk in gaan bellen met het isdn nummer van wanadoo om zo de max. snelheid te halen i.p.v analoog. :Z

Dus ik het nummer gekregen via via.... krijg ik de volgende melding van me smoothwall linux bak:
15:08:06 ipppd[9506] Local number: xxxxxxxxxx, Remote number: 06760222xx, Type: outgoing
15:08:06 ipppd[9506] PHASE_WAIT -> PHASE_ESTABLISHED, ifunit: 0, linkunit: 0, fd: 7
15:08:06 kernel: isdn_net ippp0 connected
15:08:29 ipppd[9506] Remote message: You are not allowed to dial in with ISDN
15:08:29 ipppd[9506] PAP authentication failed
15:08:29 ipppd[9506] LCP terminated by peer
15:08:29 kernel: isdn: HiSax,ch0 cause E0010
15:08:29 kernel: ippp0 remote hangup
Kan iemand dit misschien bevestigen? Of een via een andere weg een oplossing aanbieden?

Thanx alot!

[admins, als dit niet mag, gooi er dan een slot op]

Whatever.

Verwijderd

Sorry maar je kan niet met een ISDN modem inloggen bij hometime check ook de site van wanadoo maar

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 19:48 schreef BlackSun het volgende:
Sorry maar je kan niet met een ISDN modem inloggen bij hometime check ook de site van wanadoo maar
Weet ik, maar ik had vernomen via via dat je tot voorkort ook kon inbellen met isdn.

Hebben ze vast geblokkeerd... |:(

Damn, analoog is niet echt snel... ;(

Whatever.

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Hometime begon met analoog èn ISDN, maar ISDN konden ze niet garanderen ofzo, dus daar zijn ze mee gestopt. Alleen de mensen die zich al hadden aangemeld mogen nog wel digitaal inbellen.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

ik heb tot ander halve week geleden, toen ik @work nam, altijd met isdn lopen inbellen en nooit prob gehad...

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Volgens die helpdesk nerd waren ze bezig met isdn. :Z

Heb tot die tijd maar ff een analoog modempje gekocht (40 gulden). Wat moet ik anders? :?
Me ouders zijn elke keer pissed als ze de tel. rekening zien. Ze trekken de stekker er af en toe uit uit.... |:(

Damn, kon ik maar kabel krijgen......

Whatever.

Verwijderd

het kon altijd wel met isdn maar nu kan dat niet meer! denk wegens overbelasting van de servers

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 20:45 schreef meendering het volgende:
Volgens die helpdesk nerd waren ze bezig met isdn. :Z

Heb tot die tijd maar ff een analoog modempje gekocht (40 gulden). Wat moet ik anders? :?
Me ouders zijn elke keer pissed als ze de tel. rekening zien. Ze trekken de stekker er af en toe uit uit.... |:(

Damn, kon ik maar kabel krijgen......
je hebt 40 piek weggegooit, met rvscom kun je nl simuleren alsof je isdnkaart een modem is en gewoon inbellen op een analoge aansluiting

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:50
Op woensdag 19 december 2001 21:35 schreef Kertje het volgende:

[..]

je hebt 40 piek weggegooit, met rvscom kun je nl simuleren alsof je isdnkaart een modem is en gewoon inbellen op een analoge aansluiting
Dat is heel erg langzaam en werkt ook nog eens erg slecht (eigen ervaring) voor die 4 tientjes heb je dus iets veel beters.

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 22:38 schreef Pc123 het volgende:

[..]

Dat is heel erg langzaam en werkt ook nog eens erg slecht (eigen ervaring) voor die 4 tientjes heb je dus iets veel beters.
? dan heb je toch echt iets fout gedaan :)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Valt wel mee hoor... :)

Iemand nog iedeetjes? >:)

Whatever.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
andere verbinding nemen

[topic=332153/1/25]

of die ik zelf heb hetzelfde als wanadoo hometime maar dan wel voor isdn en een uurtje extra s'avonds

[topic=337048]

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Pagina: 1