AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Is de com-poort goed aangesloten ?
Kan je een ps2/muis aansluiten om te testen of een USB muis
Het is wel een vaag probleem
Kan je een ps2/muis aansluiten om te testen of een USB muis
Het is wel een vaag probleem
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Verwijderd
Dat is klote, ik had dat probleem nadat ik van mijn usb cam gebruik had gemaakt.
Ik weet wel wanneer je de muisaanwijzer zou moeten zien als ie hem vindt.
Dan zie je je muis net voor het schermpje van preparing your network connections verschijnen.
Ik weet wel wanneer je de muisaanwijzer zou moeten zien als ie hem vindt.
Dan zie je je muis net voor het schermpje van preparing your network connections verschijnen.
Ik kan geen andere muis aansluiten, maar die com poort doet het zeker weten, en die muis ook. Iemand anders nog suggesties?
AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Verwijderd
UHMMM ja das moeilijk, wat dacht je van een ps2 to com convertor en je ps2 muis OHJA die had je niet haha en een ander muis???? Oh ja nog niet geprobeerd toch???
Ik geef je ut morgen wel ff
Tenzij je je geroepen voelt langs te fietsen vannavond
LATERZ
Ik geef je ut morgen wel ff
Tenzij je je geroepen voelt langs te fietsen vannavond
LATERZ
Ha die Intersector, je zag zeker aan de topic al dat ie van mij was. Ha Ha, ach what the hack, ik rij wel even langs. Ik ben er rond 20.00 uur.
Ondertussen graag nog wat reacties van andere mensen, want het probleem is nog niet opgelost.
Bij voorbaat dank
Ondertussen graag nog wat reacties van andere mensen, want het probleem is nog niet opgelost.
Bij voorbaat dank
Verwijderd
Heb 't zelfde probleem ook windows 2000 en ook com 1
Tevens een ps/2 muis geprobeert werkt ook niet
Onder windows 98 werkt het wel
Tevens een ps/2 muis geprobeert werkt ook niet
Onder windows 98 werkt het wel
Verwijderd
COM en PS/2 zijn in ieder geval niet PnP onder 2000.
Zorg ervoor dat je COM in ieder geval AAN staat in je BIOS en dat de resources niet stiekem worden gebruikt door iets anders in Windows.
Zorg ervoor dat je COM in ieder geval AAN staat in je BIOS en dat de resources niet stiekem worden gebruikt door iets anders in Windows.
Pagina: 1