Toon posts:

punkbuster prob???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben vredig cs aan het spelen... kaait opeens de verbinding vast en krijg ik in m'n console de volgende melding.
[PB]194.134.168.68:27015 sv_contact not found.
(punkbuster prob denk ik dus) want in punkbuster log staat precies hetzelfde..

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

gooi punkbuster toch het raam uit. OGC draait altijd wel, of je nu PB aan hebt staan of uit. Alleen Adminmod heeft OGC protectie. Voor andere cheats hoef je je geen zorgen te maken, OGC is zo superieur dat alle anderen al weer vergeten zijn.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
jaa das allemaal leuk en aardig maar veel server hebben toch pb required. dussssss. mot ut toch aan staan..
dus wat doe ik met dit kut probje???

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op woensdag 19 december 2001 20:54 schreef GambitRS het volgende:
gooi punkbuster toch het raam uit. OGC draait altijd wel, of je nu PB aan hebt staan of uit. Alleen Adminmod heeft OGC protectie. Voor andere cheats hoef je je geen zorgen te maken, OGC is zo superieur dat alle anderen al weer vergeten zijn.
Ik mis alleen wat :( :('s om een ergernis aan te geven, anders zou ik haast gaan denken dat jij een pro-OGC praatje aan het houden bent. In het andere topic was je ook al lekker bezig.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 20:48
Op woensdag 19 december 2001 20:54 schreef GambitRS het volgende:
Fl*kk*r t*ch *p m*t j* k*t *GC!! *ls *k d*t w**rd n*g **n k**r h**r k*m *k p*rs**nl*jk j* #$%^ **t j* @#%$#@ r*kk*n!

sorry, 'k raakte een beetje gefrustreerd door alleen al te denken aan cheaters :r :r :r |:(|:(|:( ;(

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Nou nou, ontspan je!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1