Toon posts:

Openen nieuws in nieuw venster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou het misschien mogelijk zijn (ja tuurlijk is dat mogelijk maar meer; zou dat misschien een goed idee zijn) om de links naar de originele nieuws berichten te openen in een nieuw venster. Zo kan je het bericht lezen, en tegelijk de thread zien..

Ja, dat kan je ook zelf wel doen "Open link in new window" maar ik ben gewoon lui... :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Bij mijn weten gebeurt dat al.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, hoor, gebeurt nog niet...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, nu wel he >:)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

gewoon op [shift] drukken als je klikt!
...tenzij je ook daar te lui voor bent :D

Verwijderd

Laatste keer dat ik keek was shift-click save as ;).

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

bij mij niet?!

voor een menu bij het booten van w98 druk ik op [CTRL] terwijl iedereen [F8] zegt (zie thread ergens bij software), bij mij is [shift] indrukken en (gewoon links-) klikken op een link echt altijd [open in new window].
....vaaaaag

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Tja, dat zijn nou de verschillen tussen IE en NS...

Verwijderd

Topicstarter
Goh, nooit gedacht dat zo'n vraag zoveel reacties zou krijgen.
Ja, ik weet met IE [shift] click werkt. Maar het feit is ik vergeet dat omdat alles in de thread wel in een nieuw venster opent. en, dan gaat de tweakers page weg, moet ik weer op back drukken etc etc.
dat is kostbare tijd hoor ;)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Maareh... als je gewoon [ url]link van je site[/url] gebruikt, worden links, plaatjes, etc, gewoon in een nieuw window geopend.

Sommige mensen plaatsen rechtstreeks een <a href=link>text</a> tag. Dan heb je dat idd niet! Dan moeten diegenen de parameter "target=_new" opnemen in de open-tag van de link.

Verwijderd

Topicstarter
ja, tuinhark, ik heb het over T.net niet over GoT (zie jij hier ergens nieuws...) ik niet nl...... en, het gaat enkel over het nieuws dus dat allereerste bovenaan he ;)
Pagina: 1